Pytanie o zawiasy

Data: 2018-07-02 19:10:03
Autor: J.F.
Pytanie o zawiasy
Użytkownik "marko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b38fd44$0$613$65785112@news.neostrada.pl...
Mam zawiasy 2 lata na 6 miesięcy, dostałem je w czerwcu 2016 roku. Czyli 2 lata juz minelo i czytalem o okresie proby 6 miesiecznym, czyli bede czysty w grudniu. I teraz pytanie. Jak bede mial sprawe z podobonego art np w listopadzie, ale wyrok uprawomocni sie np w lutym 2019 bo bede sie odwolywal itd to czy mi odwiesza zawiasy?

Nawet jak nie odwiesza, to sad popatrzy w rejestr i tym razem da bez zawiasow.
Albo podniesie kare i sie powola na recydywe ...

J.

Pytanie o zawiasy