Pytanie o zestaw naprawczy

Data: 2014-03-13 09:00:57
Autor: Budzik
Pytanie o zestaw naprawczy
Użytkownik Marek precz@spamowi.com ...

Chciałbym przygotować się do sezonu i być może niezbyt dalekich wypraw rowerowych ale za to w miejsca, gdzie ewentualna pomoc samochodem nie dotrze. W takich właśnie miejscach zazwyczaj łapie się flaka (i głównie w piątki wieczorem). :-) Czytając instrukcję do mojego nowego roweru skorzystałem z porady... nabyłem Schwalbe Doc Blue. Uznałem, że to wygodny wynalazek. No i chyba się sfrajerowałem, no bo czy to się da użyć przy wentylach SV???

Muszę zatem wrócić najprawdopodobniej do tradycyjnych łatek. Znalazłem u sprzedawców dwie opcje: zestawy z klejem i tarką metalową (pewnie trzeba trochę odczekać aż przyschnie) oraz łatki samoprzylepne (Expres firmy Expand) i samowulkanizujące się podczas jazdy, przy których ponoć nie trzeba się bawić w klejenie i czekanie. Które lepsze? Nie chcę wozić całego warsztatu i eksperymentować na sobie po lasach.

Kupiłem kiedys samoprzylepne - wiecej było z tym kłopotu niz pozytku.
Tradycyjny klej - przyklejenie trwa 5 minut dłużej a jest bezkłopotliwe.
Ale w sumie i tak na jedno przebicie woze zapasową detkę.

Pytanie o zestaw naprawczy