Pytanie o zestaw naprawczy

Data: 2014-03-13 13:33:50
Autor: Jacek
Pytanie o zestaw naprawczy
Dnia Wed, 12 Mar 2014 21:58:45 +0100, Marek napisał(a):

Które lepsze?

Nie ma jak wozić zapasow± dętkę. Superostrożni mog± wozić jeszcze klej i
parę łatek.
Tu praktyczna uwaga. Je¶li kto¶ ma w grubej oponie cienk± dętkę to niech
zapomni o łataniu :) Łatka na dętce naklejona w stanie bezci¶nieniowym
pu¶ci po napompowaniu. A nakleić łatkę na napompowan± dętkę... hmmm :)
powodzenia.
--
Jacek

Data: 2014-03-13 12:36:30
Autor: AZ
Pytanie o zestaw naprawczy
On 2014-03-13, Jacek <jacmac@go2.pl> wrote:
Dnia Wed, 12 Mar 2014 21:58:45 +0100, Marek napisał(a):

KtĂłre lepsze?

Nie ma jak wozić zapasową dętkę. Superostrożni mogą wozić jeszcze klej i
parÄ™ Ĺ‚atek.

Ja wozilem detki i latki ale przewaznie latalem - jak nie ma na drodze warunkow zeby dokladnie obejrzec opone i poszukac winnego przebicia detki
to wole latac i ew. przebic latana detke niz nowa ;-)

--
Artur

Data: 2014-03-13 13:40:49
Autor: bans
Pytanie o zestaw naprawczy
W dniu 2014-03-13 13:33, Jacek pisze:

Superostrożni mog± wozić jeszcze klej i
parę łatek.

Superostrożni? Raczej bardzo niefrasobliwi - ja już się kiedy¶ zdziwiłem, kiedy okazało się, że klej po roku wożenia znikn±ł z tubki.

Od tego czasu jako superostrożny wożę łatki samoprzylepne.

--
bans

Data: 2014-03-13 12:47:49
Autor: AZ
Pytanie o zestaw naprawczy
On 2014-03-13, bans <goc@o2.pl> wrote:
W dniu 2014-03-13 13:33, Jacek pisze:

Superostrożni mogą wozić jeszcze klej i
parÄ™ Ĺ‚atek.

Superostrożni? Raczej bardzo niefrasobliwi - ja już się kiedyś zdziwiłem, kiedy okazało się, że klej po roku wożenia zniknął z tubki.

Zawsze mnie zastanawialo w jaki sposob on tej z tubki sie ulatnia ;-)

--
Artur

Data: 2014-03-13 14:13:35
Autor: JDX
Pytanie o zestaw naprawczy
On 2014-03-13 13:40, bans wrote:
[...]
Superostrożni? Raczej bardzo niefrasobliwi - ja już się kiedy¶
zdziwiłem, kiedy okazało się, że klej po roku wożenia znikn±ł z tubki.

Od tego czasu jako superostrożny wożę łatki samoprzylepne.
A tak swoj± drog± to wiecie jak długo takie łatki s± zdatne do użycia?
Bo po jakim¶ czasie ich klej pewnie traci swoje wła¶ciwo¶ci.

Pytanie o zestaw naprawczy