Pytanie o znaczenie zarzdzenia.

Data: 2014-10-14 13:37:05
Autor: Kamil Joca
Pytanie o znaczenie zarzdzenia.
Czytam sobie akta pewnej sprawy i znalaz sie tam zapis ktrego nie
rozumiem:

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Sd Rejonowy Lublin-Zachd w Lublinie VI Wydzia Cywilny w skadzie:
Referendarz sdowy Pani Sdzia
po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym w elektronicznym postpowaniu upominawczym
sprawy z powdztwa
POWD
przeciwko
POZWANY
z a r z d z a
akta przedstawi po wpyniciu zwrotnego potwierdzenia odbioru korespondencji
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -
O co chodzi z tym przedstawieniem akt? Jedyne przedstawienie jakie
znalazem byo przed sdem odwoawczym. Czy to znaczy, e teraz ten
pozew trafi do naziemnego sdu? KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

Data: 2014-10-14 23:44:02
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-14 13:37, Kamil Joca pisze:
[...]

Zarzdzenie dla sekretariatu o ponownym przedoeniu akt sdziemu po wpyniciu potwierdzenia odbioru.
Naprawd takie to skomplikowane?

--
Sonn

Data: 2014-10-15 06:52:07
Autor: Liwiusz
Pytanie o znaczenie zarządzenia.
W dniu 2014-10-14 23:44, Sonn pisze:
W dniu 2014-10-14 13:37, Kamil Jońca pisze:
Czytam sobie akta pewnej sprawy i znalazł sie tam zapis którego nie
rozumiem:

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie VI Wydział Cywilny w składzie:
Referendarz sądowy Pani Sędzia
po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym w elektronicznym postępowaniu
upominawczym
sprawy z powództwa
POWÓD
przeciwko
POZWANY
z a r z ą d z a
akta przedstawić po wpłynięciu zwrotnego potwierdzenia odbioru
korespondencji
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -
O co chodzi z tym przedstawieniem akt? Jedyne przedstawienie jakie
znalazłem było przed sądem odwoławczym. Czy to znaczy, że teraz ten
pozew trafi do naziemnego sądu?

Zarządzenie dla sekretariatu o ponownym przedłożeniu akt sędziemu po
wpłynięciu potwierdzenia odbioru.
Naprawdę takie to skomplikowane?

Uważasz, że  e-sądzie akta przedkłada sędziemu sekretariat???

--
Liwiusz

Data: 2014-10-15 09:41:56
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-10-15 06:52, Użytkownik Liwiusz napisał:

Zarządzenie dla sekretariatu o ponownym przedłożeniu akt sędziemu po
wpłynięciu potwierdzenia odbioru.
Naprawdę takie to skomplikowane?

Uważasz, że  e-sądzie akta przedkłada sędziemu sekretariat???

Nie, no skąd, tam robią to krasnoludki.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-15 15:12:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-15 09:41, RadoslawF pisze:
[...]

Może i tak, w końcu niektórzy wierzą, że mleko kiśnie od krasnoludków, a
nie bakterii...

--
Liwiusz

Data: 2014-10-15 20:22:47
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-15 06:52, Liwiusz pisze:
[...]

E-sąd zapewne polega na składaniu pozwów i dokumentów w drodze elektronicznej. Reszta odbywa się w tradycyjny sposób. Jak sobie wyobrażasz akta sprawy skoro przepisy nie przewidują ich elektronicznej formy. Jako archiwum poczty elektronicznej?

--
Sonn

Data: 2014-10-15 20:30:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-15 20:22, Sonn pisze:
[...]

Jako zapis na komputerze. Chyba nie wyobrażasz sobie, że jest tam
sekretariat(y) drukujące, przechowujące, i operujące na milionie
papierowych spraw rocznie?

A "dokumentów" (jak to nazwałeś) do e-sądu się nie składa.

--
Liwiusz

Data: 2014-10-15 20:54:18
Autor: Marek
On Wed, 15 Oct 2014 20:30:02 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
 Chyba nie wyobrażasz sobie, że jest tam
sekretariat(y) drukujące, przechowujące, i operujące na milionie
papierowych spraw rocznie?

Nie zdziwiłbym się, gdyby tak faktycznie było. Czy obowiazkiem sędziego jest umiejętność posługiwania się komputerem?

--
Marek

Data: 2014-10-15 21:51:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-15 20:54, Marek pisze:
[...]

Obecnie już raczej jest, nie znam sądów działających w stylu "maszyna do
pisania". A już oczekiwanie, że w e-sądzie będą sędziowie nie umiejący
obsłużyć komputera jest paradne :)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-15 23:06:39
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-15 21:51, Liwiusz pisze:

Obecnie już raczej jest, nie znam sądów działających w stylu "maszyna do
A już oczekiwanie, że w e-sądzie będą sędziowie nie umiejący
obsłużyć komputera jest paradne :)

A ja wcale bym się nie zdziwił

--
Sonn

Data: 2014-10-15 23:49:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-15 23:06, Sonn pisze:
[...]

Cóż, widocznie dawno w sądzie nie byłeś ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-15 23:51:08
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-15 23:49, Liwiusz pisze:
[...]

No, średnio jestem ze 3-4 razy w miesiącu, ale fakt ostatnio miałem 2 tygodnie przerwy

--
Sonn

Data: 2014-10-16 07:11:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-15 23:51, Sonn pisze:
[...]

Zatem już wiem, że trollujesz, twierdząc że nie zdziwiłbyś się widząc
sędziego nieumiejącego obsługiwać komputera ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-16 18:33:53
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-16 07:11, Liwiusz pisze:
[...]

Ba! Znam kilku takich osobiście :)

--
Sonn

Data: 2014-10-16 19:12:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-16 18:33, Sonn pisze:
[...]

I co, mają asystentów robiących im wszystko na komputerze? Hameryka! ;)

(w sumie byłoby dobrze, gdyby sędzia był od znania się na prawie, a od
wszelkiej komputerowo-papierkowej roboty miał swoich gojów).

--
Liwiusz

Data: 2014-10-16 22:21:55
Autor: Sonn
W dniu 2014-10-16 19:12, Liwiusz pisze:
[...]

Akurat. Zazwyczaj dyktuje sekretarce

(w sumie byłoby dobrze, gdyby sędzia był od znania się na prawie, a od
wszelkiej komputerowo-papierkowej roboty miał swoich gojów).

Dowcip roku! A dasz kasę na etaty? Zresztą powiem inaczej - nawet za bardzo nie ma chętnych na asystentów. Jeden z prokuratorów mówił mi ostatnio, że od roku nikt nie zgłosił sie do konkursu na asystenta. Sprawdziłem to i ... faktycznie. Jest etat - nie ma chętnych

--
Sonn

Data: 2014-10-17 09:33:55
Autor: Marek
On Wed, 15 Oct 2014 21:51:49 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jeżeli dostaję pismo z KRS, w którym nagłówek (adres jest mój), treść nie do mnie (ewidentnie do innego podmiotu) to mam uważać, że podpisany sędzia w tym piśmie umie korzystać z komputera (copy & paste) czy nie? Fakt KRS to nie e-sąd.

--
Marek

Data: 2014-10-17 10:19:36
Autor: Kamil Joca
Marek <fake@fakeemail.com> writes:

On Wed, 15 Oct 2014 21:51:49 +0200, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Obecnie ju raczej jest, nie znam sdw dziaajcych w stylu
"maszyna do
pisania". A ju oczekiwanie, e w e-sdzie bd sdziowie nie
umiejcy
obsuy komputera jest paradne :)

Jeeli dostaj pismo z KRS, w ktrym nagwek (adres jest mj), tre
nie do mnie (ewidentnie do innego podmiotu) to mam uwaa, e
podpisany sdzia w tym pimie umie korzysta z komputera (copy &
paste) czy nie? Fakt KRS to nie e-sd.

1. Dzikuj wszystkim za odpowiedzi.
2. (do przedpicy) Czy Tobie nigdy nie zdarzyo si pomyli?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-10-17 10:49:30
Autor: Marek
Pytanie o znaczenie zarządzenia.
On Fri, 17 Oct 2014 10:19:36 +0200, null<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:
2. (do przedpiścy) Czy Tobie nigdy nie zdarzyło się pomylić?

Nie akceptuje czegoś takiego jak pomyłka sądu.

--
Marek

Data: 2014-10-17 11:38:03
Autor: Kamil Joca
Pytanie o znaczenie zarzdzenia.
Marek <fake@fakeemail.com> writes:

On Fri, 17 Oct 2014 10:19:36 +0200, null<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:
2. (do przedpicy) Czy Tobie nigdy nie zdarzyo si pomyli?

Nie akceptuje czego takiego jak pomyka sdu.
To nie jest odpowied na pytanie.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

Data: 2014-10-19 13:14:40
Autor: Marek
On Fri, 17 Oct 2014 11:38:03 +0200, null<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:
Marek <fake@fakeemail.com> writes:

> Nie akceptuje czegoś takiego jak pomyłka sądu.
To nie jest odpowiedź na pytanie.

Ok, to powiem wprost: ja się mogę mylić, sąd nie.

--
Marek

Data: 2014-10-19 19:00:36
Autor: Stokrotka
Pytanie o znaczenie zarządzenia.

Ok, to powiem wprost: ja się mogę mylić, sąd nie.

Sądy się nie mylą, sędziowie są w mafi.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa bez mnożenia,
syntezator mowy Gdak i program dietetyczny Ananas.

Data: 2014-10-20 06:15:16
Autor: Kamil Joca
> [...]

Marek <fake@fakeemail.com> writes:

> Nie akceptuje czego takiego jak pomyka sdu.

Ok, to powiem wprost: ja si mog myli, sd nie.

Czyli rozumiem, e jak Ci zapi na pomyce, to rwnie mog podda w
wtpliwo Twoje zdolnoci posugiwania si pakietem biurowym?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-10-21 00:49:05
Autor: Marek
Pytanie o znaczenie zarządzenia.
On Mon, 20 Oct 2014 06:15:16 +0200, null<kjonca@poczta.onet.pl> wrote:
Czyli rozumiem, że jak Cię złapię na pomyłce, to również mogę
poddać w
wątpliwość Twoje zdolności posługiwania się pakietem biurowym?

Tak. Jaki to ma związek z zasadą nieomylnosci sądu?

--
Marek

Data: 2014-10-18 07:16:08
Autor: 󶼿
Pytanie o znaczenie zarzdzenia.
Znam sdziw twierdzcych, e najlepsze byy wyroki i uzasadnienia pisane odrcznie, i e prawo PRL-owskie byo lepsze od obecnego.
Co do pierwszej czci ziarno prawdy jest - na pewno mniej techniki kopiuj/wklej.

-- -- -

Data: 2014-10-18 11:06:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 18 Oct 2014,  󶼿 wrote:

Znam sdziw twierdzcych, e najlepsze byy wyroki i uzasadnienia pisane
odrcznie, i e prawo PRL-owskie byo lepsze od obecnego.

  Skdind, za to stosowanie stao na gowie.
  Resztki przekonania o susznoci "prawa powielaczowego" maj zastosowanie
do dzi (po czci z tego drugiego powodu, znaczy jakoci prawa)

Co do pierwszej czci ziarno prawdy jest - na pewno mniej techniki
kopiuj/wklej.

  Co do drugiej te.
  ZUPENIE nie dba si o szczegy - dajmy na to, uywa CB moesz,
ale nadajc latark sygnay Morse'a literalnie amiesz prawo.
  Nowa (poPRLowska) ustawa o uytkowaniu fal elektromagnetycznych
wprowadzia generalny zakaz (odwracajc zapisy z PRL, kiedy to
WSKAZANE zakresy czstotliwoci byy zastrzeone), i o ile
dobrze pamitam, nie ma tam wyjtku dla zakresu podczerwie-UV.

"Od zawsze" si pytam, kto wyda Socu pozwolenie na emisj,
wymagane przez ustaw.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-18 12:15:42
Autor: Liwiusz
Pytanie o znaczenie zarządzenia.
ZUPEŁNIE nie dba się o szczegóły - dajmy na to, używać CB możesz,
ale nadając latarką sygnały Morse'a literalnie łamiesz prawo

Ciekawe. Poproszę o szczegóły.

--
Liwiusz

Data: 2014-10-18 19:05:43
Autor: m
W dniu 18.10.2014 12:15, Liwiusz pisze:
ZUPEŁNIE nie dba się o szczegóły - dajmy na to, używać CB możesz,
ale nadając latarką sygnały Morse'a literalnie łamiesz prawo

Ciekawe. Poproszę o szczegóły.

Przecież podał zaraz po tym akapicie.

p. m.

Data: 2014-10-18 21:30:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-10-18 19:05, m pisze:
[...]

Aha, nie zajarzyłem ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-20 10:05:34
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 18 Oct 2014, Liwiusz wrote:

ZUPENIE nie dba si o szczegy - dajmy na to, uywa CB moesz,
ale nadajc latark sygnay Morse'a literalnie amiesz prawo

Ciekawe. Poprosz o szczegy.

  A przepraszam, dawno nie aktualizowaem wiedzy :(, przyznam e
nie spodziewaem si zmiany "konstrukcyjnej" (w przepisie).
  Znaczy teraz lista jest w rozporzdzeniu, obejmuje zastrzeenia
a nie obejmuje wszystkich czstotliwoci "od gry"
  Chyba zmienio si na "nie podlega", bo co najmniej jedn ustaw
odsyajc do rozporzdzenia (prawo telekomunikacyjne) znalazem,
a tabela koczy si na 3THz:
http://prawo.legeo.pl/prawo/rozporzadzenie-rady-ministrow-z-dnia-27-grudnia-2013-r-w-sprawie-krajowej-tablicy-przeznaczen-czestotliwosci/zal1/?on=2014-02-18

  No dobra, to do 8kHz mona sobie miga czym si chce ;)
(artuj, bo chodzi o non oczywicie)

pzdr, Gotfryd

Pytanie o znaczenie zarzdzenia.