Pytanie o znak (a raczej namiar)

Data: 2010-03-01 18:40:34
Autor: MadMan
Pytanie o znak (a raczej namiar)
Dnia Mon, 1 Mar 2010 10:42:16 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  Pamiętam, że przy którejś dyskusji nt. kombinowania ze znakami
pt "pozwolenie na jazdę rowerem" (w odróżnieniu od nakazu jazdy)
ktoś wrzucił link do stosowanego w Niemczech oznakowania, AFAIK
było to zdjęcie (i nie chodziło o żadną wersję "nie dotyczy",
a właśnie coś w rodzaju "pozwala się", acz mogła to być tabliczka).
  Zdarzyło mi się na tę informację (że taki znak w Niemczech
istnieje) powołać, a teraz nie umiem odszukać jak toto wyglądało :(

Dzisiaj rano skończyłem smarować pismo:
http://docs.google.com/Doc?docid=0AYQxkblfLpzVZGRmNjhuczRfMThneDlzbWhzZw&hl=en

Pod koniec są linki z interesującymi Cię znakami. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-02 08:02:53
Autor: Menel
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):
Dzisiaj rano skończyłem smarować pismo:
http://docs.google.com/Doc?
docid=0AYQxkblfLpzVZGRmNjhuczRfMThneDlzbWhzZw&hl=en

Nie wiem czy to wersja ostateczna ale nie napisałeś do kogo jest to pismo a "do wiadomości" wstawia się na końcu.

Data: 2010-03-02 09:23:01
Autor: MadMan
Dnia Tue, 2 Mar 2010 08:02:53 +0000 (UTC), Menel napisał(a):

Nie wiem czy to wersja ostateczna ale nie napisałeś do kogo jest to pismo a "do wiadomości" wstawia się na końcu.

No to fail, bo już poszło. A jest do tych co u góry. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-02 08:32:58
Autor: Menel
> [...]

pismo
> a "do wiadomości" wstawia się na końcu.

No to fail, bo już poszło. A jest do tych co u góry.
Więc nie będzie żadnej reakcji a pismo pójdzie prosto do archiwum.

Data: 2010-03-02 09:38:42
Autor: MadMan
Dnia Tue, 2 Mar 2010 08:32:58 +0000 (UTC), Menel napisał(a):

No to fail, bo już poszło. A jest do tych co u góry.
Więc nie będzie żadnej reakcji a pismo pójdzie prosto do archiwum.

Jak w tydzień nie będzie to ponowię. Napisz mi proszę na priva jak to ma wyglądać :)
A, jeśli to ważne - wysłałem oczywiście drogą elektroniczną. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-02 12:50:21
Autor: Piotr Rościszewski
> [...]

Jak w tydzień nie będzie to ponowię. Napisz mi proszę na priva jak to ma wyglądać :)
A, jeśli to ważne - wysłałem oczywiście drogą elektroniczną.

Jak komyś wysyłasz do wiadomości, to znaczy, że nie oczekujesz od niego żadnego działania, a tylko odłożenie pisma do akt lub ewentualnie wyrażenia własnej opinii do głónego adresata.
Sprawy organizacji ruchu drogowego też podawałem jak należy załatwiać. Nie należy oczekiwać żadnej reakcji po tygodniu, bo urzędowy cykl uzgodnień organizacji ruchu drogowego, to co najmniej miesiąc, a w praktyce 2, 3 miesiące lub więcej. Jeżeli ktoś potraktuje twoje pismo poważnie, to już po miesiącu wyrazi wstępną opinię, co może zrobić w poruszonej przez Ciebie sprawie i ewentualnie da Ci to na pośmie.

--

Pytanie o znak (a raczej namiar)