Pytanie odno¶nie kart kredytowych

Data: 2012-01-11 21:41:04
Autor: xbartx
Pytanie odno¶nie kart kredytowych
Dnia Wed, 11 Jan 2012 05:03:51 -0800, Bartek napisał(a):

Witam,

Czy jest jakiś bank w Polsce (oprócz Polbanku), który ma w swojej
ofercie kartę kredytową z transakcjami walutowymi bezpośrednio
przeliczanymi na PLN?

Na pewno było tak w Allianz Banku ale teraz został kupiony i jest to getbank. Stara oferta jeszcze działa jak w Allianz ale nie wiem czy coś się zmieniło po przejęciu w tym temacie - zobacz na stronie.

Data: 2012-01-11 23:17:16
Autor: osa
Pytanie odnośnie kart kredytowych

W dniu 2012-01-11 22:41, xbartx pisze:

Stara oferta jeszcze działa jak w Allianz ale nie wiem czy coś
się zmieniło po przejęciu w tym temacie - zobacz na stronie.

W GetBanku przelicza nadal jak w powinno, ale wg strony karta debetowa to produkt wycofany z oferty więc nie można jej zamówić. Ciekawe czy duplikaty chociaż wydają?

Data: 2012-01-11 22:24:58
Autor: xbartx
Dnia Wed, 11 Jan 2012 23:17:16 +0100, osa napisał(a):

W GetBanku przelicza nadal jak w powinno, ale wg strony karta debetowa
to produkt wycofany z oferty więc nie można jej zamówić. Ciekawe czy
duplikaty chociaż wydają?

Pytającemu chodziło o kredytową.

Data: 2012-01-11 23:28:08
Autor: osa
W dniu 2012-01-11 23:24, xbartx pisze:
[...]

W tym przypadku bez znaczenia ;) Też wycofali z oferty. Mam wrażenie, że tam tylko ROR się ostał... o ile nie zapomnieli napisać że ROR też wycofany z oferty ;)

Pytanie odno¶nie kart kredytowych