Pytanie odnosnie kontraktow...

Data: 2009-07-17 12:53:08
Autor: wiLQ
Pytanie odnosnie kontraktow...

Hej,

Rzucami kontraktami zawodnikow NBA na lewo i prawo w prawie kazdej
dyskusji odnosnie trejdow, wiec tak mnie naszlo...
Po wymianie, oficjalnie, zwykle pada standardowa formulka typu:
"Per team policy, terms of the contract were not disclosed", a mimo to
praktycznie zawsze wiemy jaki kontrakt zostal podpisany.

Jak tak teoretycznie nad tym dumam to zdaje sie, ze z pierwszej reki
wiedza o tym trzy strony: GM/wlasciciel druzyny, zawodnik i jego agent.

Z drugiej reki, acz relatywnie szybko, dowiaduja sie po kolei nizsi
ranga pracownicy druzyny i/lub zamieszani w podpisywanie umowy prawnicy
czy inni specjalisci, kumple/znajomi zawodnika i otoczenie agenta.

Teraz pytanie brzmi: kto zdradza szczegoly kontraktu i dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-17 04:13:35
Autor: L'e-szczur
On 17 Lip, 12:53, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Teraz pytanie brzmi: kto zdradza szczegoly kontraktu i dlaczego?

Jak zwykle zdradzaja "anonimowe zrodla zblizone do klubu". Dlatego,
zeby ktos w koncu ich zacytowal.

Poza tym kluby maja zasade, ze nie wysylaja oficjalnej informacji do
mediow, ale kontrakty nie sa objete jakas szczegolna tajemnica.
Ostatecznie mowimy tu o kraju w ktorym mozna sprawdzic pensje niemal
kazdej osoby publicznej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-20 16:32:36
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Teraz pytanie brzmi: kto zdradza szczegoly kontraktu i dlaczego?

Jak zwykle zdradzaja "anonimowe zrodla zblizone do klubu".

Fajnie, czyli kto?

Dlatego, zeby ktos w koncu ich zacytowal.

Przeciez nic z tego nie maja skoro sa anonimowe...
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-20 10:13:57
Autor: L'e-szczur
On 20 Lip, 16:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Jak zwykle zdradzaja "anonimowe zrodla zblizone do klubu".

Fajnie, czyli kto?

A chociazby _kazdy_ pracownik ktory jest zaangazowany w proces
decyzyjny, a nie ma pozwolenia na oficjalne wypowiadanie sie w imieniu
klubu.
Przeciez ludzie w klubach rozmawiaja tak samo jak w kazdej innej
firmie. Ja moge wiedziec co sie bedzie dzialo w moich projektach, moge
wspoluczestniczyc w podejmowaniu decyzji, a na pytanie jakiegos
dziennikarza czy jego ciotki moge jedynie odpowiedziec tyle, ze nie
moge na to pytanie odpowiedziec.

> Dlatego, zeby ktos w koncu ich zacytowal.

Przeciez nic z tego nie maja skoro sa anonimowe...

Maja satysfakcje :-)
Tak jak w przypadku Kubicy - pojawil sie na anonimowym blogu wpis, ze
rozmawial z Mecedesem i juz sie zrobil szum.

Pozdro

L'e-szczur

Pytanie odnosnie kontraktow...