Pytanie początkującego o kurtk

Data: 2009-11-24 10:40:06
Autor: zonda
Pytanie początkującego o kurtk

Użytkownik "Paweł" <pawel.j4@op.pl> napisał w wiadomości news:heg96k$d7m$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
po 10 latach spędzonych tylko na 4 kółkach od przyszłego sezonu chcę wrócić także na 2
motocykl juz zakupiony, przyszła pora na ubrania i akcesoria

chciałbym zapytać szanownych grupowiczów o poradę przy zakupie kurtki

ja jak zwykle (pomny swoich doswiadczen) polecam www.kobi-sklep.pl jako miejsce gdzie mozna kupic fajne tanie rzeczy (nie to zebym mial jakis swoj interes w rekomendacji, ale jestem ubrany z moim plecakiem w pelne zestawy z zeszlych kolekcji halvarsona i przez 3 sezony zadny zastrzezen), a ceny ktore dostalem na te rzeczy sa na prawde git

Data: 2009-11-24 10:37:10
Autor: Piotr Klimek
Pytanie początkującego o kurtk
Dnia (Tue, 24 Nov 2009 10:40:06 +0100) ktos podajacy sie za zonda
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Ja rowniez polecam ten sklep. Zarowno ze wzgledu na jakosc ciuchow firm
Halvarsson, Jofama i Lindstrands jak i na samego wlasciciela. W sumie mam
od nich kombinezon skorzany, kurtke, trzy pary rekawic i przymierzam sie
do zakupu dwoch par butow. Wszystkie te rzeczy byly w super cenach i sa
doskonalej jakosci.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-11-24 10:43:59
Autor: newrom
On Tue, 24 Nov 2009 10:40:06 +0100, "zonda" <zonda@nospam.pl> wrote:

ja jak zwykle (pomny swoich doswiadczen) polecam www.kobi-sklep.pl jako miejsce gdzie mozna kupic fajne tanie rzeczy (nie to zebym mial jakis swoj

Tez polecam

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-11-24 23:39:57
Autor: Fortskee
Pytanie początkującego o kurtk

ja jak zwykle (pomny swoich doswiadczen) polecamwww.kobi-sklep.pl

I ja też polecam jako obowiązkowe miejsce do poszukiwań ubrań na 2oo

Fiodor

Pytanie początkującego o kurtk