Pytanie początkującego o kurtk

Data: 2009-11-24 16:59:51
Autor: Dysiek
Pytanie początkującego o kurtk
priorytety są takie
bezpieczeństwo
ciepło i komfort - raczej nie planuję jazdy w zimie ale generalnie zawsze marzłem na motocyklu
nie chcę aby to odbierało mi przyjemność z jazdy
wygląd jest na końcu listy priorytetów :)
nie lubię skór i raczej nie kupię skórzanej kurtki

Ja mam to:
http://moto-feliks.pl/shadow.htm
Cena: ~400 zl

Sa na kazdym Motobazarze, mozna przymierzyc i pomarudzic :-) Podpinka
wypinana, wiec zaleznie od temperatury zakladamy lub nie. Sporo protektorow, 6 otworow wentylacyjnych. Mam ja na razie jeden sezon i jest ok.

Pozdrawiam
Dysiek

Pytanie początkującego o kurtk