Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina

Data: 2010-09-07 12:39:14
Autor: J.
Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
Witam
Mam taką sprawę , będę bardzo wdzięczny za odpowiedź : chodzi o egzamin praktyczny na mieście, a konkretnie o rondo i wjazd na nie. Czy powinno to się odbyć z prawej strony jedzni - jak najbiżej krawężnika, czy jak najbliżej środka jezdni ( przy torowisku , albo na nim) wiedząc , że będziemy na tym rondzie zawracać. Wg. mnie ta druga opcja powinna być prawidłowa , ale zanajomy twierdzi inaczej . a pojutrze mam egzamin więc dobrze było by wiedzieć :-). pozdarwiam
J  --

Data: 2010-09-07 21:20:27
Autor: J_K_K
Użytkownik "J." <copco@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i65bpi$bds$1inews.gazeta.pl...
praktyczny na mieście, a konkretnie o rondo i wjazd na nie.

Rondo jedno, czy wielopasmowe ?
Jak jedno, to przy prawej
i trzymaj się z daleka od torowiska,
zwłaszcza jak "wtopione" w jezdnię.

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-07 23:54:42
Autor: morghul
Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
praktyczny na mieście, a konkretnie o rondo i wjazd na nie. Czy powinno to

No Panie kurwa mać... ty wszyscy leniwi jak sto diabłów, było im pomóc... np. tak:

Rondo: http://wikimapia.org/#lat=53.4454666&lon=14.5495033&z=19&l=28&m=h
Trasa: http://www.word.szczecin.pl/files/WebFM/egzaminy/mapa_trasaAA1T_od1czerwca2010.jpg

Ja jeździłem starą trasą a tego rejonu nie znam na pamięć więc nie będę ryzykował złej podpowiedzi.

Powodzenia!

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2010-09-08 05:59:39
Autor: J.
Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
Ja Panie,  nie prosiłem o mapki , bo mimo swej ułomności intelektualnej potrafiłem takowe znaleźć w internecie . Prosiłem zgoła o coś innego (bo mam dwie sprzeczne opinie - czasem tak bywa) , mianowicie o pozycję zajmowaną na jezdni przy wjeździe na rzeczone rondo. Liczyłem na odpowiedź tak światłych ludzi jak Pan, ale w swej naiwności przeliczyłem się, trudno.
warto czasem czytac posty do końca

Data: 2010-09-08 08:58:40
Autor: Marcin Gardeła
J.  wrote:
[...]

Twoich nie warto bo na końcu posta jest cytat, postaraj się odwrócić cytowanie.
Po drugie pytasz tylko motocyklistów ze Szczecina więc się nie dziw, że nie wszyscy jesteśmy z tego miasta. Po trzecie, mimo, że jestem z pustyni, ja bym jechał prawym pasem jeśli są dwa, jeśli jest jeden jechałbym jego środkiem. Nie wiem czy bym zdał, dzięki Bogu mam prawko, mam nadzieję że i ty zdasz.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-08 23:58:15
Autor: Tomek Wozniakowski
[OT] Re: Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
   Czesc :)

W dniu 2010-09-08 08:58, Marcin Gardeła pisze:

Po drugie pytasz tylko motocyklistów ze Szczecina więc się nie dziw, że
nie wszyscy jesteśmy z tego miasta. Po trzecie, mimo, że jestem z

Ja tez zwrocilem na to uwage ;) Jakby w tym Szczecinie jakies inne przepisy mieli ;D Ale zdaje sie, jakos udalo sie pomoc ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-09-08 15:13:03
Autor: morghul
Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
Ja Panie,  nie prosiłem o mapki , bo mimo swej ułomności intelektualnej  bla bla bla

Ehhh... a czy ja powiedziałem że to mapki dla ciebie, coś przewrażliwony jesteś albo sam nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Jak chcesz żeby ci ktoś pomógł to mapki byłyby pomocne i tylko to miałem na myśli ale widzę że szczasz na moją chęć pomocy w rozwiązaniu twojego problemu.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2010-09-08 15:30:07
Autor: gildor
J. pisze:
[...]

jak na rondzie chcesz zawrócic, to wjeżdżasz na nie blizej lewego krawęznika, a jak je juz objedziesz i miniesz ostatni zjazd prze Twoim, włacz kierunek i zmieniasz polozenie na te bliżej prawego krawężnika. tak się jeździ po rondzie. jak masz tam wyznaczone pasy, sytuacja jest analogiczna, skręca sie w lewo lub zawraca, z lewego pasa.
tramwaj ma pierwszeństwo przy zjeździe.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-09-08 15:32:08
Autor: gildor
gildor pisze:
analogiczna, skręca sie w lewo lub zawraca, z lewego pasa.

krw, nie z lewego pasa, tylko na lewy się wjeżdża. zjeżdża sie zawsze z prawego, chyba, że znaki mówią inaczej (rondo Radosław w Warszawie np). wjazdy w cytacie mialem na mysli i jazde po rondzie, a nie zjazd z niego

Data: 2010-09-08 14:36:28
Autor: J
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
gildor pisze:
> [...]

krw, nie z lewego pasa, tylko na lewy się wjeżdża. zjeżdża sie zawsze z prawego, chyba, że znaki mówią inaczej (rondo Radosław w Warszawie np). wjazdy w cytacie mialem na mysli i jazde po rondzie, a nie zjazd z niego

 Piękne dzięki , wątpliwości zostały rozwiane
pozdr.

Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina