Pytanie , pro¶ba do motocyklistów ze Szczecina

Data: 2010-09-07 21:20:27
Autor: J_K_K
Pytanie , pro¶ba do motocyklistów ze Szczecina
Użytkownik "J." <copco@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i65bpi$bds$1inews.gazeta.pl...
praktyczny na mie¶cie, a konkretnie o rondo i wjazd na nie.

Rondo jedno, czy wielopasmowe ?
Jak jedno, to przy prawej
i trzymaj się z daleka od torowiska,
zwłaszcza jak "wtopione" w jezdnię.

Pzdr

JKK

Czy powinno to
się odbyć z prawej strony jedzni - jak najbiżej krawężnika, czy jak
najbliżej ¶rodka jezdni ( przy torowisku , albo na nim) wiedz±c , że
będziemy na tym rondzie zawracać. Wg. mnie ta druga opcja powinna być
prawidłowa , ale zanajomy twierdzi inaczej . a pojutrze mam egzamin więc
dobrze było by wiedzieć :-).
pozdarwiam

Pytanie , pro¶ba do motocyklistów ze Szczecina