Pytanie raczej do wróżki, wiem...

Data: 2009-08-21 17:50:23
Autor: 085
Pytanie raczej do wróżki, wiem...
Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości news:v7ss85t4rp7e5qumlbhc6a4etrclmqiiua4ax.com...
Wiem, że każda odpowiedź będzie wróżeniem z fusów, ale nie mam pod
ręką żadnego warsztatu który może zdiagnozować problem.
Otóż w czasie jazdy słychać odgłosy jakby kawał drutu przyczepił się
do podwozia i rzegotał. Nie jest to dźwięk ciągły, raczej co kilka
sekund. Stojąc  na zewnątrz i słuchając jadącego auta hałas wydaje się
dochodzić z przodu. I teraz pytanie. Czy to może być coś ze skrzynią
biegów? Scenic 2.0. 1997 rok.

wejdz pod auto i obejrzyj czesci "niemechaniczne" ze tak powiem - jakies oslony, plastiki, a takze uchwyty, poszarp wszystkim i zobacz co lata.

znajomy mial identyczne objawy w octavii, winna okazala sie oslona pod silnikiem...

p, zul

Data: 2009-08-21 23:09:33
Autor: Malkontent
Pytanie raczej do wróżki, wiem...