Pytanie retoryczne < zdjęcia zez zlotu>

Data: 2011-12-05 11:44:35
Autor: Pasi
Pytanie retoryczne < zdjęcia zez zlotu>
Wiele lat minęło od naszej poprzedniej bytności. Dawniej to się zdjęcia wrzucało..a teraz cisza( pewnie się twarze opatrzyły)
Czy jest ktoś chętny? Umieścić oficjalnie na naszej stronie czy tylko chętnym
linka?

Data: 2011-12-05 14:02:29
Autor: Stefan

Użytkownik "Pasik<ż>" <pasik@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbiar2$dit$1inews.gazeta.pl...
[...]

Łaskawie proszę o umieszczenie, tak chętnie ogląda się Szanownych Zlotowiczów., bo jak się nie może, to chociaż popatrzeć....:)
wierny kibic
pozdrawiam
Stefan

Data: 2011-12-05 15:00:24
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 5 Dec 2011 11:44:35 +0000 (UTC), Pasik<ż> napisał(a):

[...]

Witam!
Wrzuci się, wrzuci; może jeszcze dziś. BTW gdybyśmy jeszcze chcieli kiedyś
tam pojechać to zdaje się nie ma problemu. Manager chaty nie widzi
przeciwwskazań :) Z rozmowy wynikło że chata jest sporo mniej obłożona niz
dawniej, ponoć dla większości udziałowców brak wygód to już jest hardcore.
Ciekawe kiedy i mnie takie nastawienie dopadnie?...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-12-05 15:43:31
Autor: Waldek Brygier
Tomasz Sójka wrote:
Z rozmowy wynikło że chata jest sporo mniej
obłożona niz dawniej, ponoć dla większości udziałowców brak wygód to
już jest hardcore.

Łazienka lub miejsce, które mogłoby za nią służyć, przydałoby się :-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2011-12-05 19:41:49
Autor: Basia Z.
Pytanie retoryczne < zdjęcia zez zlotu>
To się wetnę w ten temat.
Po zlocie pozostała mi nie moja czarna latarka - czołówka.
Czy ktoś odczuwa brak takiej ?

Zdjęć trochę mam, ale nie wiem czy mogę opublikować.
Z zasdy przed publikacją zdjęć z ludźmi pytam o zgodę, bo nie każdy lubi być prezentowany.

Basia

Data: 2011-12-05 20:01:09
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 5 Dec 2011 19:41:49 +0100, Basia Z. napisał(a):

[...]

Ano właśnie, wyleciało mi z głowy - na lotnisku znalazłem czerwonego
Petzla. Ktoś się przyznaje?
Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-12-06 09:53:47
Autor: Slawek Wozniak
Tomasz Sójka <nobody@gmail.com> napisał(a):
Ano właśnie, wyleciało mi z głowy - na lotnisku znalazłem czerwonego
Petzla. Ktoś się przyznaje?

To Jacka. Przytrzymaj proszę, przy okazji się odbierze ;-)

--
pozdrav.
Beneq

Data: 2011-12-09 14:18:58
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 5 Dec 2011 15:00:24 +0100, Tomasz Sójka napisał(a):

[...]

Jak nie dziś to jutro, jak nie jutro...
https://plus.google.com/photos/109066962583196418777/albums/5682680711931930993
Na razie bez podpisów, ale będą; to przeważnie góry i okolice, moje
imprezowe zdjęcia są IMHO gorsze od Waszych więc na razie opuszczę.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-12-06 15:40:45
Autor: Krzysztof Warchulinski
W dniu 2011-12-05 12:44, Pasik<ż> pisze:
[...]

To może ja pokarzę kilka fotek z JJSP.
Pierwsze fotki to piątkowy wieczór, a druga część to sobotnia wycieczka na Górę Krzyżową i do Zamku Bolczów. Trasa zaproponowana przez Waldka, za co wielkie dzięki.
Zdjęcia czysto pamiątkowe, więc nie podlegają krytyce;-)
Pozdrawiam Krzysztof

  https://picasaweb.google.com/alex1969ster/JJSPStruznicaGorySokole

Data: 2011-12-06 15:44:33
Autor: Olin
Pytanie retoryczne < zdjęcia zez zlotu>
Dnia Tue, 06 Dec 2011 15:40:45 +0100, Krzysztof Warchulinski napisał(a):

 pokarzę kilka fotek

Będziesz je batożył czy zakujesz w dyby?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-12-06 15:52:10
Autor: Krzysztof Warchulinski
W dniu 2011-12-06 15:44, Olin pisze:
Dnia Tue, 06 Dec 2011 15:40:45 +0100, Krzysztof Warchulinski napisał(a):

  pokarzę kilka fotek

Będziesz je batożył czy zakujesz w dyby?

Tak to jest jak się zawierzy maszynie, sprawdzanie pisowni włączone, nic na czerwono niepodkreślone więc klik i poszło
Pokażę :-)
i miało być bez krytyki ;-)

Data: 2011-12-06 20:58:40
Autor: Pasi
zdjęcia

Oto one..a że lubię podpisywać to opatrzone są podpisami.
Gdybym się myliła proszę korygować.

http://brb.pl/cifo dla przypomnienia starych czasów bo przecież w przyszłym roku mija dekada odkąd grupa zaczęła się spotykać regularnie.
Jeśli ktoś ma ochotę podesłać swoje zdjęcia z poprzednich zlotów ( mieliśmy
małą 5 letnią przerwę) służę miejscem w galerii.

http://pasik.brb.pl/precel

Krzysztofie..tyle zdjęć to ja w życiu nie miałam.. ten masaż uwieczniony. Bosko:-)

pozdr.Pasik<ż>

Data: 2011-12-06 22:08:00
Autor: Wojciech Wierba
zdjęcia