Pytanie serwisowe - prawie

Data: 2012-02-24 22:17:59
Autor: Wędrowniczek
Pytanie serwisowe - prawie
Witam.
Przywiozłem nartę po drobnej naprawie w serwisie i teraz
dopiero zauważyłem, że ten plasikowy dziubek na czubie narty
jest założony odwrotnie tzn. to co ma być od strony
ślizgu - jest na wierzchu i odwrotnie.
Narta to Fischer rc4 race sc rocznik 2008.
Wygląda to jakby był pod spodem otwór w czubie narty i
mocowany ten plastik jakimś kołkiem. A może sklejony?
Czy da się to w amatorskich warunkach przełożyć? Jak z tym
postąpić żeby w jednym kawałku nadal pozostało?
Do serwisu co to spieprzył mam daleko, a jutro wyjazd.
Niby nic to nie przeszkadza, ale jednak lekko mnie wkurza.

--
Wę-ek

Pytanie serwisowe - prawie