Pytanie: stery 1 1/8'' => 1''

Data: 2015-03-13 11:45:48
Autor: TheGhost
Pytanie: stery 1 1/8'' => 1''
Witam!

Szukam redukcji sterow 1 1/1 do 1. Widziałem kiedyś coś takiego na allegro, acz bie mogę tego znaleźć.

Pozdrawiam, M.

Data: 2015-03-13 04:38:36
Autor: rmikke
Pytanie: stery 1 1/8'' => 1''
W dniu piątek, 13 marca 2015 11:45:51 UTC+1 użytkownik TheGhost napisał:
Witam!

Szukam redukcji sterow 1 1/1 do 1. Widziałem kiedyś coś takiego na allegro, acz bie mogę tego znaleźć.

Znaczy, chcesz wsadzić mostek w miejsce na fajkę?

To mogę odstąpić, też kiedyś chciałem i mi ta redukcja została
(znalazła się odpowiednia fajka i zrezygnowałem).

Data: 2015-03-13 17:42:35
Autor: TheGhost
Pytanie: stery 1 1/8'' => 1''
Szukam redukcji sterow 1 1/8 do 1. Widziałem kiedyś coś takiego na allegro,
acz bie mogę tego znaleźć.

Znaczy, chcesz wsadzić mostek w miejsce na fajkę?

Już mam. Chodzi o to - http://allegro.pl/stery-redukcyjne-first-f974ehw-srebrne-i4901229884.html :-)

Przy okazji pytanie z innej beczki (dot. innego amorka). Czy problem źle przyciętego amorka (za krótka sterówka, mniej więcej 1,5 cm zostaje na przykręcenie mostka bez pierscieni redukcyjnych) można rozwiącać odwracając mostek? Czy ktoś próbował już takiego rozwiązania? Jak to się sprawdza w praktyce? Amor to XCM. W sumie sprawny (bez luzów), acz używany i w sumie za połowę jego wartości nie opłaca się zakładać nowej sterówki, a w sumie wyrzucić też trochę szkoda :-)

Pozdrawiam, M.

Pytanie: stery 1 1/8'' => 1''