Data: 2017-06-18 11:04:26 | |
Autor: sczygiel | |
Pytanie teoretyczne | |
W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 15:53:14 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
Co jest bardziej ekonomiczne : Ekonomiczniej jest utrzymywac mniejszą prędkość. Opory toczenia i powietrza się powiększają jak sie jedzie szybciej. Jak pojedziesz z górki na luzie/bez gazu a potem wjedziesz pod górke na obrotach optymalnych dla danego silnika to będzie raczej najekonomiczniej. W praktyce najważniejsze aby nie musieć podczas calej zabawy hamować. Hamujesz - bankrutujesz. A reszta to różnice na zasadzie wacików. Kiedyś pojechalem w góry i spalanie mialem takie jak przy normalnej wioskowej jeździe. Wazne aby nie tracic energii. - Truizm :) |
|
Data: 2017-06-18 21:22:01 | |
Autor: 007 | |
Pytanie teoretyczne | |
sczygiel@gmail.com w <news:6f1f99cf-f46e-4e31-b90c-295b09677d65googlegroups.com>:
W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 15:53:14 UTC+2 użytkownik miumiu napisał: Osobiście wydaje mi się że pierwsze co sugeruje teoria odwróconej cykloidy. Pzdr Ekonomiczniej jest utrzymywac mniejszą prędkość. Od zawsze się dziwię, że na zadane pytanie z listą do wyboru odpowiedź brzmi "chuj z pytaniem i listą, tu masz najlepszą wersję" Przecież inicjator wątku nie wspomniał o warunkach typu "najszybciej dojedziesz, to masz +10kUSD do ekonomiczności... Kiedyś pojechalem w góry i spalanie mialem takie jak przy normalnej wioskowej jeździe. To chyba w pagórki pojechałeś. Wazne aby nie tracic energii. - Truizm :) Hmm, energię przy jeździe w górach należy wytracać, ale nie na hamulcach, i nie na drzewach... -- 'Tom N' |
|