Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Pytanie teoretyczne

Pytanie teoretyczne

Data: 2017-06-18 11:04:26
Autor: sczygiel
Pytanie teoretyczne
W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 15:53:14 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
Co jest bardziej ekonomiczne :
1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?

Osobiście wydaje mi się że pierwsze co sugeruje teoria odwróconej cykloidy.
Doswiadczenie takie mozna zobaczyc w tym filmiku :
https://www.youtube.com/watch?v=BiC_XWpaL14

Pzdr

Ekonomiczniej jest utrzymywac mniejszą prędkość.
Opory toczenia i powietrza się powiększają jak sie jedzie szybciej.
Jak pojedziesz z  górki na luzie/bez gazu a potem wjedziesz pod górke na obrotach optymalnych dla danego silnika to będzie raczej najekonomiczniej.

W praktyce najważniejsze aby nie musieć podczas calej zabawy hamować. Hamujesz - bankrutujesz.

A reszta to różnice na zasadzie wacików.

Kiedyś pojechalem w góry i spalanie mialem takie jak przy normalnej wioskowej jeździe. Wazne aby nie tracic energii. - Truizm :)

Data: 2017-06-18 21:22:01
Autor: 007
Pytanie teoretyczne
sczygiel@gmail.com w <news:6f1f99cf-f46e-4e31-b90c-295b09677d65googlegroups.com>:

W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 15:53:14 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
Co jest bardziej ekonomiczne :
1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?

Osobiście wydaje mi się że pierwsze co sugeruje teoria odwróconej cykloidy.
Doswiadczenie takie mozna zobaczyc w tym filmiku :
https://www.youtube.com/watch?v=BiC_XWpaL14

Pzdr

Ekonomiczniej jest utrzymywac mniejszą prędkość.

Od zawsze się dziwię, że na zadane pytanie z listą do wyboru odpowiedź brzmi
"chuj z pytaniem i listą, tu masz najlepszą wersję"

Przecież inicjator wątku nie wspomniał o warunkach typu "najszybciej
dojedziesz,  to masz +10kUSD do ekonomiczności...

Kiedyś pojechalem w góry i spalanie mialem takie jak przy normalnej wioskowej jeździe.

To chyba w pagórki pojechałeś.

Wazne aby nie tracic energii. - Truizm :)

Hmm, energię przy jeździe w górach należy wytracać, ale nie na hamulcach, i
nie na drzewach...


--
'Tom N'

Pytanie teoretyczne

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona