Pytanie us³uga telekomunikacyjna.

Data: 2010-04-28 20:09:25
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Pytanie us³uga telekomunikacyjna.
Dnia 28.04.2010 futurapack <futurapack@vp.pl> napisał/a:
Moje pytanie jest dosc proste i z góry dziêkuje za pomoc.
Czy mam prawo oczywiscie jako pzredsiebiorca udostêpniac odp³atnie innym osobom (fizycznym) us³ugi swiadczone  przez sieci komórkowe z moj± w³asn± mar¿±?
nie.

(co nie zmienia faktu ze sporo operatorow korzysta z tego typu uslug. Haslo
"FCT" - i pierwszy z brzegu link
http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/komorki/uke-bierze-sie-za-fct-y,1,3052172,artykul.html

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

Data: 2010-04-29 11:07:57
Autor: futurapack
Pytanie us3uga telekomunikacyjna.
Artyku³ nie mówi z tego co zrozumia³êm wprost ,¿e dane dzia³anie jest nielegalne ale jedynie ,ze operatorzy sie skar¿±.
Chodiz mi wprost o to czy kupuj±c karte za 20 z³ i wykuuj±c np pakiet 1000 min za 10 z³ w Orange pop (czyli 1 grosz/min) moge udostepniac odp³atnie tem sam pakiet (min rozmowy) za np 2 gr.

U¿ytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a" <undefine@pld-linux.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnhth5fl.hmq.undefineuc.aramin.one.pl...
Dnia 28.04.2010 futurapack <futurapack@vp.pl> napisa³/a:
Moje pytanie jest dosc proste i z góry dziekuje za pomoc.
Czy mam prawo oczywiscie jako pzredsiebiorca udostepniac odp3atnie innym
osobom (fizycznym) us3ugi swiadczone  przez sieci komórkowe z moj? w3asn?
[...]

Reprezentujê siebie i wyra¿am tylko moje zdanie!

Pytanie us³uga telekomunikacyjna.