Pytanie usługa telekomunikacyjna.

Data: 2010-04-28 12:03:11
Autor: futurapack
Pytanie usługa telekomunikacyjna.
Witam
Moje pytanie jest dosc proste i z góry dziękuje za pomoc.
Czy mam prawo oczywiscie jako pzredsiebiorca udostępniac odpłatnie innym osobom (fizycznym) usługi swiadczone  przez sieci komórkowe z moją własną marżą?
Czy jest tako sam towar jak kazdy inny czy wymaga zgody operatorów ew. zezwolen, koncesji itp.
Mówiac krótko, płaće za minute polączenia np kwotę x, czy moge odspzredac te minue za kwote x +moja marza?

Artur
Futura-Pack  Opakowania foliowe

Ul.Dworcowa 23
62-035 Szczodrzykowo

futurapack@vp.pl     tubiflex@vp.pl

Tel:
Piotr Bartkowiak  500163508,
Artur Ruszkowski  502711600

Data: 2010-04-28 20:09:25
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Pytanie usÂługa telekomunikacyjna.
Dnia 28.04.2010 futurapack <futurapack@vp.pl> napisał/a:
Moje pytanie jest dosc proste i z gĂłry dziĂŞkuje za pomoc.
Czy mam prawo oczywiscie jako pzredsiebiorca udostĂŞpniac odpÂłatnie innym osobom (fizycznym) usÂługi swiadczone  przez sieci komĂłrkowe z mojÂą wÂłasnÂą mar¿¹?
nie.

(co nie zmienia faktu ze sporo operatorow korzysta z tego typu uslug. Haslo
"FCT" - i pierwszy z brzegu link
http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/komorki/uke-bierze-sie-za-fct-y,1,3052172,artykul.html

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

Data: 2010-04-29 11:07:57
Autor: futurapack
Pytanie us3uga telekomunikacyjna.
Artykuł nie mówi z tego co zrozumiałęm wprost ,że dane działanie jest nielegalne ale jedynie ,ze operatorzy sie skarżą.
Chodiz mi wprost o to czy kupując karte za 20 zł i wykuując np pakiet 1000 min za 10 zł w Orange pop (czyli 1 grosz/min) moge udostepniac odpłatnie tem sam pakiet (min rozmowy) za np 2 gr.

Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <undefine@pld-linux.org> napisał w wiadomości news:slrnhth5fl.hmq.undefineuc.aramin.one.pl...
Dnia 28.04.2010 futurapack <futurapack@vp.pl> napisał/a:
Moje pytanie jest dosc proste i z góry dziekuje za pomoc.
Czy mam prawo oczywiscie jako pzredsiebiorca udostepniac odp3atnie innym
osobom (fizycznym) us3ugi swiadczone  przez sieci komórkowe z moj? w3asn?
mar???