Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai

Data: 2009-08-14 22:25:41
Autor: mkalina
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
Lubicie gdy niemiecki neonazista z Wroclawia robi z was idiotow?
Ten internetowy degenerat dziala na dziesiatkach jesli nie setkach polskich forow patriotycznych,  na niemieckich zakodowanych forach jest znany jako Andreas (Andrzej) Richthofen, pisuje tam od 1998 roku, wstep maja do nich tylko stali uczestnicy

Data: 2009-08-14 22:26:39
Autor: Lorn
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
mkalina pisze:

[cut]

Zostaw... Niech to padnie z głodu. ;-p

Data: 2009-08-14 22:32:56
Autor: mkalina
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h64g4e$1rr$1news.interia.pl...

Zostaw... Niech to padnie z głodu. ;-p

To nie pada z glodu, bo to ma misje. Dziala na bardzo wielu forach, podaje sie za zyda, wybiela zbrodnie niemieckie i osmiesza Polske.

Data: 2009-08-14 13:42:26
Autor: Antenka
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
Domyśliłam się, że to jest jakieś germańskie pomiotło - stąd jego
rusofilstwo i filosemityzm, ale że ma takiego szplina...kompletna amba
z przerzutką.
Wcześnie zaczął srać w necie. Musiał mieć wtedy ok 14 lat, bo dzisiaj
ma 25

Antenka

Data: 2009-08-14 22:48:03
Autor: mkalina
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Data: 2009-08-14 22:50:39
Autor: raff
mkalina pisze:
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Super, a jakbys mial cos na potwierdzenie tych slow ?

Bo rownie dobrze mozesz byc naszą Kupą w przebraniu.

R.

Data: 2009-08-14 23:20:38
Autor: mkalina
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
mial konto na facebooku ktore zdeaktywowal

http://img26.imageshack.us/i/facebookill.png/

Data: 2009-08-14 23:34:06
Autor: Tzva Adonai
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
mial konto na facebooku ktore zdeaktywowal

To już nie jestem Biłyk, panie 'pepe'?... Szybko psycholu zmieniasz bajki.. I
widzę, że Photoshopem też potrafisz się obsługiwać... --

Data: 2009-08-14 23:36:14
Autor: Tzva Adonai
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
To już nie jestem Biłyk, panie 'pepe'?... Szybko psycholu zmieniasz bajki.. I
widzę, że Photoshopem też potrafisz się obsługiwać...

Podaj w końcu nazwy tych niemieckich "zakodowanych" forów na których rzekomo
mnie widziałeś... --

Data: 2009-08-14 14:50:45
Autor: Antenka
On 14 Sie, 23:36, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]
> widzę, że Photoshopem też potrafisz się obsługiwać...

Podaj w końcu nazwy tych niemieckich "zakodowanych" forów na których rzekomo

Tzvelek wpadłeś jak śliwka w kompot :D

Antenka

Data: 2009-08-15 00:11:26
Autor: awe
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
Znowu pisujesz ze soba?
awe

Data: 2009-08-14 23:57:04
Autor: Tzva Adonai
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Podaj choć _jeden_ dowód, że to co piszesz jest prawdą, śmieciu obrzydliwy...

Data: 2009-08-14 23:58:41
Autor: Lorn
Tzva Adonai pisze:
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Podaj choć _jeden_ dowód, że to co piszesz jest prawdą, śmieciu obrzydliwy...

Spokojnie... jakoś nikt tak napastliwie od Ciebie dowodów nie żądał... Histeryczna cipa z Ciebie :-p Spokojnie. :>

Data: 2009-08-15 00:03:47
Autor: raff
Lorn pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Kupa sobie spodnie obesral. Ciekawe :)

R.

Data: 2009-08-15 00:07:41
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 00:03:47 +0200, raff napisał(a):

Kupa sobie spodnie obesral. Ciekawe :)

To taki kupny teatr...
Piotr

Data: 2009-08-14 23:24:30
Autor: Lorn
mkalina pisze:
[...]

Stara się o miano pierwszego Trolla uniwersum :> Szkodników w necie cała masa... Niech się tłuką. :>

Data: 2009-08-14 22:40:36
Autor: Tzva Adonai
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
na niemieckich zakodowanych forach