Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai

Data: 2009-08-14 22:26:39
Autor: Lorn
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
mkalina pisze:

[cut]

Zostaw... Niech to padnie z głodu. ;-p

Data: 2009-08-14 22:32:56
Autor: mkalina
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h64g4e$1rr$1news.interia.pl...

Zostaw... Niech to padnie z głodu. ;-p

To nie pada z glodu, bo to ma misje. Dziala na bardzo wielu forach, podaje sie za zyda, wybiela zbrodnie niemieckie i osmiesza Polske.

Data: 2009-08-14 13:42:26
Autor: Antenka
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
Domyśliłam się, że to jest jakieś germańskie pomiotło - stąd jego
rusofilstwo i filosemityzm, ale że ma takiego szplina...kompletna amba
z przerzutką.
Wcześnie zaczął srać w necie. Musiał mieć wtedy ok 14 lat, bo dzisiaj
ma 25

Antenka

Data: 2009-08-14 22:48:03
Autor: mkalina
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Data: 2009-08-14 22:50:39
Autor: raff
mkalina pisze:
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Super, a jakbys mial cos na potwierdzenie tych slow ?

Bo rownie dobrze mozesz byc naszą Kupą w przebraniu.

R.

Data: 2009-08-14 23:20:38
Autor: mkalina
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
mial konto na facebooku ktore zdeaktywowal

http://img26.imageshack.us/i/facebookill.png/

Data: 2009-08-14 23:34:06
Autor: Tzva Adonai
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
mial konto na facebooku ktore zdeaktywowal

To już nie jestem Biłyk, panie 'pepe'?... Szybko psycholu zmieniasz bajki.. I
widzę, że Photoshopem też potrafisz się obsługiwać... --

Data: 2009-08-14 23:36:14
Autor: Tzva Adonai
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
To już nie jestem Biłyk, panie 'pepe'?... Szybko psycholu zmieniasz bajki.. I
widzę, że Photoshopem też potrafisz się obsługiwać...

Podaj w końcu nazwy tych niemieckich "zakodowanych" forów na których rzekomo
mnie widziałeś... --

Data: 2009-08-14 14:50:45
Autor: Antenka
On 14 Sie, 23:36, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]
> widzę, że Photoshopem też potrafisz się obsługiwać...

Podaj w końcu nazwy tych niemieckich "zakodowanych" forów na których rzekomo

Tzvelek wpadłeś jak śliwka w kompot :D

Antenka

Data: 2009-08-15 00:11:26
Autor: awe
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
Znowu pisujesz ze soba?
awe

Data: 2009-08-14 23:57:04
Autor: Tzva Adonai
Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Podaj choć _jeden_ dowód, że to co piszesz jest prawdą, śmieciu obrzydliwy...

Data: 2009-08-14 23:58:41
Autor: Lorn
Tzva Adonai pisze:
zydow nienawidzi jak psow, ten jego filosemityzm to tylko kreacja

Podaj choć _jeden_ dowód, że to co piszesz jest prawdą, śmieciu obrzydliwy...

Spokojnie... jakoś nikt tak napastliwie od Ciebie dowodów nie żądał... Histeryczna cipa z Ciebie :-p Spokojnie. :>

Data: 2009-08-15 00:03:47
Autor: raff
Lorn pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Kupa sobie spodnie obesral. Ciekawe :)

R.

Data: 2009-08-15 00:07:41
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 00:03:47 +0200, raff napisał(a):

Kupa sobie spodnie obesral. Ciekawe :)

To taki kupny teatr...
Piotr

Data: 2009-08-14 23:24:30
Autor: Lorn
mkalina pisze:
[...]

Stara się o miano pierwszego Trolla uniwersum :> Szkodników w necie cała masa... Niech się tłuką. :>

Pytanie w/s osobnika Tzva Adonai