Pytanie- wykup mieszkania

Data: 2009-12-26 13:34:54
Autor: Paulina Wójcik
Pytanie- wykup mieszkania
Witam, czy ktos moze mi powedziec czy sa jakies przepisy umozliwiajace wykup mieszkania, gdy jest ono np. przy bydynku internatu lub innej tego typu placowki. przyklad  zycia - w pewnym  mieszkaniu mieszkaja ludzie i placa czynsz, nikt ich nie wyrzuca i nikt tez nie mowi o wykupie tego lokalu na wlasnosc. Czy jest prawna mozliwosc zeby mogli  samemu wstapic na jakas droge zeby je formalnie wykupic? Dziekuje i pozdrawiam

Data: 2009-12-26 23:30:14
Autor: Robert Tomasik
Pytanie- wykup mieszkania

Użytkownik "Paulina Wójcik" <pw77@onet.eu> napisał w wiadomości news:hh4vtm$5se$1news.onet.pl...
[...]

By mogło dojść do sprzedaży mieszkania, wolę w tym zakresie musi wyakzać zarówno potencjalny nabywca, jak i obecny właściciel. No i to do niego należałoby się zwrócić z propozycją.

Pytanie- wykup mieszkania