Pytanie z grupy lekarskich

Data: 2010-01-18 19:44:45
Autor: kugel
Pytanie z grupy lekarskich
Cześć
Po kilkuletniej przerwie chciałbym w tym sezonie ponownie zanurkować. Mam  jednak pewne wątpliwości w odniesieniu do mojego zdrowia. Mianowicie  problem dotyczy nadciśnienia. Od roku biorę piguły i  ciśnienia mam na  poziomie 130/70 do 140/80. Czy to jest dyskwalifikujące , czy też będzie  szansa na pozytywne przejście badań? W tym roku stuknie mi 5 krzyżyk.

kugel

Data: 2010-01-18 21:43:37
Autor: Daniel Kowalski
Pytanie z grupy lekarskich
kugel pisze:
[...]

Witam!

Napisz lepiej, z jakiego miasta jesteś , to koledzy podadzą Ci namiar na lokalnych lekarzy "nurkowych".

Pytanie z grupy lekarskich