Pytanie z serii "Czy warto..."

Data: 2010-07-12 18:24:29
Autor: Jurand
Pytanie z serii "Czy warto..."

Użytkownik "Wangog" <Wangog78@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1eg4j$590$1inews.gazeta.pl...
Witam

Kolejne na grupie pytanie z serii "Czy warto kupic..."
Mam mozliwosc kupienia Mercedesa C220 CDI z 2000 r. automat.
Przebieg spory ok. 270 tys. (raczej prawdziwy) ale dysyc bogate wyposazenie.
Chcialbym pojezdzic tym autkiem jakies 3-4 lata bez wiekszych nakladow finansowych. Rocznie robie jakies 20 tys. aktualnym autem.
Kilka osob mi mowi ze warto go wziasc, ze napewno troche nim pojezdze bez wiekszych awarii bo to bardzo porzadne samochody. Stara, sprawdzona i malo awaryjna konstrukcja.
Mnie jednak troche przeraza ten przebieg. 270 tys. to sporo. Przeciez caly samochod ma taki przebieg a nie tylko silnik. Trzeba liczyc sie z kosztami a pewnie ceby czesci do tanich nie naleza.

Zapomniałeś podać najważniejszą rzecz - cena tego samochodu?

Jurand.

Pytanie z serii "Czy warto..."