Pytanie z serii co kupic

Data: 2011-05-16 16:49:37
Autor: Tadeusz
Pytanie z serii co kupic

Użytkownik "rysiek" <> napisał w wiadomości ...
Witam.
Jak w temacie
załozenia takie:
- suv (moze byc duże kombi),
- 4x4,
- ok 200kM, ON
- wiek  5-6 l
- budzet ok, 65kPln
Poruszam sie A6 C5 1,9
jak narazie moim fav. jest x5
mozecie cos doradzic, odradzic?
pzdr

jezdziłem trochę półrocznym X5 i jest to całkiem ciekawe auto,
bardzo dobrze jeżdżące ale niestety wydaje się - jak dla mnie -
zdecydowanie za twarde na większość naszych dróg :(
jeżeli X5 to tylko 3.0d R6 no chyba że stać cię na V8 :)
i jedno małe "ale": 5-letnie X5 3.0d za 65 kPLN to będzie albo padlina
klepana z 2 przystanków albo anglik po przekładce w stodole
albo jeszcze inny przeszczep :(
z tym budżetem możesz szukać poprzedniego modelu (E53)
i to raczej roczniki 2003 - 2004, biorąc pod uwagę, że po kupnie
coś trzeba będzie do niego dołożyć, choćby opony a tu komplet
będzie cię kosztował min. 4 kPLN

Tadeusz

Data: 2011-05-17 09:51:17
Autor: rysiek
Pytanie z serii co kupic

[...]

-- pozdrawiam
Tadeusz
Tu z tym rocznikiem i cena masz zdecydowanie racje, poniosla mnie fantazja
a moze masz doswiadczenie z x3 widzialem ze silniki 3.0 tez tam montuja, troche malutki
no ale zawsze cos podobnego i nawiazujacego do x5
pzdr

Data: 2011-05-17 11:59:02
Autor: Tadeusz
Pytanie z serii co kupic

[...]

nie mam żadnych praktycznych doświadczeń z X3
ale gdybym musiał wybrać to zamiast X3 wolałbym np. 530xd :)

Tadeusz

Pytanie z serii co kupic