Pytanie z serii "co kupić"

Data: 2009-12-27 16:45:37
Autor: Jarek
Pytanie z serii "co kupić"
Witam,
do tej pory uzawsze byłem wierny Nokii. W chwili obecnej używam E52 i powoli przymierzam się do zakupu "dotykowca". Niedługo ma pojawić się Nokia X6, którą właśnie biorę pod uwagę, ale będąc dzisiaj w sklepie miałem w rękach SE Satio i nie ukrywam, że spodobał mi się ten telefon. Oba telefony działają pod Symbianem i to też mi pasuje.
Jakie są Wasze opinie, jako użytkowników SE Satio i jak SE jakościowo można przyrównać do Nokii.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i opinie.
Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2009-12-27 15:49:07
Autor: Szadzik
Pytanie z serii "co kupić"
Jarek pisze:

Jakie s? Wasze opinie, jako u?ytkowników SE Satio i jak SE jako?ciowo mo?na przyrówna? do Nokii.
Z góry dzie^kuje^ za wszelkie sugestie i opinie.
Pozdrawiam,
Jarek

Jeśli masz na myśli jakość wykonania to bez zastanowienia bierz Satio.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-12-27 15:52:34
Autor: Waldek Godel
Pytanie z serii "co kupić"
Dnia Sun, 27 Dec 2009 15:49:07 +0000, Szadzik napisał(a):

Jeśli masz na myśli jakość wykonania to bez zastanowienia bierz Satio.

Ten, którego sprzedaż była wstrzymywana ze względu na niedorobiony soft?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-27 16:04:27
Autor: Szadzik
Pytanie z serii "co kupić"
Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 27 Dec 2009 15:49:07 +0000, Szadzik napisał(a):

Jeśli masz na myśli jakość wykonania to bez zastanowienia bierz Satio.

Ten, którego sprzedaż była wstrzymywana ze względu na niedorobiony soft?

ZTCP wycofanie przez Carphone Warehouse okazało się kitem a soft został poprawiony.

A jaki telefon jest dzisiaj wypuszczany z dorobionym softem? Może 10% tel jest dopracowanych w momencie wyjścia a potem się tylko wypuszcza poprawki.

Data: 2009-12-27 16:23:00
Autor: Waldek Godel
Pytanie z serii "co kupić"
Dnia Sun, 27 Dec 2009 16:04:27 +0000, Szadzik napisał(a):

ZTCP wycofanie przez Carphone Warehouse okazało się kitem a soft został poprawiony.

PONIEWAŻ został poprawiony, telefon wrócił do sprzedaży

A jaki telefon jest dzisiaj wypuszczany z dorobionym softem? Może 10% tel jest dopracowanych w momencie wyjścia a potem się tylko wypuszcza poprawki.

więc jakie musiały być te wady, że mimo iż taka praktyka jest powszechna,
zdecydowano o wstrzymaniu sprzedaży jednego z flagowych modeli tuż przed
świętami...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-27 17:34:17
Autor: Jarek
Pytanie z serii "co kupić"

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:19j8ngy187ffz$.dlglepper.institute.com...
[...]

Przyznam, że zaniepokoiły mnie Wasze informacje co do wadliwego softu w SE, ale z tego co już przegooglałem, to natknąłem się na kilka postów stwierdzających częste wieszanie się SE Satio.
Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2009-12-27 20:37:18
Autor: Jan Strybyszewski
Pytanie z serii "co kupić"
Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 27 Dec 2009 15:49:07 +0000, Szadzik napisał(a):

Jeśli masz na myśli jakość wykonania to bez zastanowienia bierz Satio.

Ten, którego sprzedaż była wstrzymywana ze względu na niedorobiony soft?

Phi ... HD2 tez bylo wstrzymane no ale akurat WMa to poprawic sie i tak juz nie da. Wiec sprzedaz wznowiono.

Pytanie z serii "co kupić"