Pytanie z serii jaki wybrać telefon...

Data: 2010-09-14 13:21:00
Autor: staszaiwa
Pytanie z serii jaki wybrać telefon...
Witam.
Planuję zmienić telefon, i oczekuję porady co do wyboru...

moje kryteria:

marka Nokia,
brak symbiana, windowsa itp (tylko java)
brak 3G, HSDPA (tylko 900. 1800 i GPRS i EDGE)
dobry zasięg (to przede wszystkim)
 i dobra bateria (czas czuwania)
obudowa klasyczna, bez klapek,sliderów itp.
aparat przynajmniej VGA, bluetooth, przynajmniej 5MB wbudowanej pamięci.
(złącze kart microSD moze byc, ale nie musi)

Telefon ma być stabilny (nie wieszać się, nie wyłączać itp)
Dobrze żeby konstrukcja nie była zbyt delikatna, by sie nie rozsypał jak wypadnie z kieszeni na beton, itp.

Data: 2010-09-14 13:44:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 14 Sep 2010 14:39:32 +0200, Tomi napisał(a):

Telefon ma być stabilny (nie wieszać się, nie wyłączać itp)
Dobrze żeby konstrukcja nie była zbyt delikatna, by sie nie rozsypał jak
wypadnie z kieszeni na beton, itp.

http://sonimxp.pl/

to ten sam?
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/8450385.stm?ls

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-15 00:48:05
Autor: Tomi
Pytanie z serii jaki wybrać telefon...
to ten sam?
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/8450385.stm?ls

A zrób tak "zwykłym" telefonem - albo się utopi albo rozpadnie po pierwszym strzale w metalowy narożnik akwarium :) A te sonimki wcale drogie nie są i można w Vobisie kupić.

Data: 2010-09-15 00:26:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 15 Sep 2010 00:48:05 +0200, Tomi napisał(a):

A zrób tak "zwykłym" telefonem - albo się utopi albo rozpadnie po pierwszym strzale w metalowy narożnik akwarium :) A te sonimki wcale drogie nie są i można w Vobisie kupić.

Są wielokrotnie droższe niż zwykłe telefony o takich samych funkcjach. I
tak samo się rozwalają...
W dodatku mają koszmarne problemy z jakością. To już chyba lepiej wybrać
któregoś Samsunga - nie są odporniejsze, za to sporo tańsze.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-15 09:08:58
Autor: staszaiwa
> [...]

W dodatku mają koszmarne problemy z jakością. To już chyba lepiej wybrać
któregoś Samsunga - nie są odporniejsze, za to sporo tańsze.

Samsunga testowałem (e2370) - niestety nie chciał działać jako modem GPRS do laptopa (przez bluetooth) z czym nokie radzą sobie bez problemu.

--

Pytanie z serii jaki wybrać telefon...