Pytanie zasadnicze

Data: 2010-08-15 15:23:26
Autor: -he®sk
Pytanie zasadnicze

 kierowane do PiS-owcow:

 gdzie 10 kwietnia br rozbil sie samolot PREZYDENCKI tu-152 101

 - pod smolenskiem ?
 - na krakowskim przedmiesciu, przed palacem prezydenckim ?

 najbardziej zlosliwe komentarze beda premiowane ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 06:27:12
Autor: DJ MC Donald Musk
Pytanie zasadnicze
On 15 Sie, 15:23, -he®sk <-bigbred...@interia.pl> wrote:
 kierowane do PiS-owcow:

 gdzie 10 kwietnia br rozbil sie samolot PREZYDENCKI tu-152 101

 - pod smolenskiem ?
 - na krakowskim przedmiesciu, przed palacem prezydenckim ?

Pytanie zasadnicze: gdzie 10 kwietnia zebralo sie setki tysiecy ludzi
by uczcic poleglych:
pod smoilenskiem czy na placu przed PP?

Data: 2010-08-15 15:55:20
Autor: Lorn
Pytanie zasadnicze
W dniu 2010-08-15 15:27, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Nie odpowiedziałeś na pytanie :>

Odnosząc się do tego co nabazgrałeś... Dlaczego zatem szczekacie na tablicę, która upamiętnia właśnie tych zebranych tuż po katastrofie?

Data: 2010-08-15 17:20:21
Autor: -he®sk
Pytanie zasadnicze
On Sun, 15 Aug 2010 15:55:20 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

Odnosząc się do tego co nabazgrałeś... Dlaczego zatem szczekacie na tablicę, która upamiętnia właśnie tych zebranych tuż po katastrofie?

 tego nawiedzonego "muska" mam w kf.  nie wiem jak z liczeniem w PiS ale gdzie ten "musk" widzial  "setki tysiecy ludzi" czczacych "poleglych" ? Oprocz s.p. prezia,
 jego s.p. zony "poleglo" 94 osoby. DLACZEGO mamy czcic WYLACZNIE
 pamiec s.p. prezia ? a inni co? motloch? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 16:27:30
Autor: raff
[...]