Pytaniem w Kieleckie... ;-)

Data: 2009-05-13 22:19:08
Autor: Andrzej W.
Pytaniem w Kieleckie... ;-)
Muszę w piątkowe popołudnie podjechać z Kielc (PKP) do Widełek.
Mam do wyboru drogę nr. 74
  http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sigvlszwkukaxgsm
lub drogę nr. 764
   http://www.gpsies.com/map.do?fileId=jkuamvqhnnqfqqbf

Czy ktoś może mi podpowiedzieć, którą z nich dotrę bezpieczniej do celu?
Czy któraś z tych dróg ma pobocze, na której jest mniejszy ruch?
A może da się załatwić sprawę na leniwca i podjechać jakiś kawałek komunikacją miejską?

--
Pozdrawiam i dziękuję,
Andrzej

Data: 2009-05-13 22:58:55
Autor: tomek
Pytaniem w Kieleckie... ;-)
polecam droge 764 pobocza brak ale da sie wytrzymac i duzo lasów po drodze
na drodze 74 pobocze jest ale ruch większy i końcówka od Makoszyna to 5km
kocich łbów
komunikacja miejska najdalej dojeżdza do Skorzeszyc linia 43
i linia 16BIS do Daleszyc
ale nie wiem jak wygląda przewóz roweru... podobno zależy to od widzimisie
kierowcy
tu znajdziesz rozkłady autobusów
http://www.ztm.kielce.pl/
przystanek obu linii jest blisko PKP przy ul.Czarnowskiej koło dawnego kina
Romantika
pzdr
Tomek

Data: 2009-05-13 23:18:53
Autor: Andrzej W.
Pytaniem w Kieleckie... ;-)
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz i za adres do ZTM.
W ich cenniku rower jest wymieniony jako bagaż więc chyba można go przewozić, jak trafię z pociągiem w autobus to skorzystam.
Dzięki za informację o tych kocich łbach tam jest podjazd na 100 m, a podjazdy to to czego nie lubię.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-05-14 16:31:26
Autor: Andrzej W.
Pytaniem w Kieleckie... ;-)
Sprawa już nieaktualna :-(
W związku z zapędami krajoznawczymi pumy i zwiedzaniem przez nią właśnie tych terenów, nocne bieganie po lesie zostało przeniesione zupełnie gdzieś indziej.

Pozdrawiam,
Andrzej

Pytaniem w Kieleckie... ;-)