Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.

Data: 2012-06-21 20:55:31
Autor: bastian83
Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.
Witam,
Panowie czy te 3 płatności kartą co by orzeszki od Baśki wyciągnąć mogą być dokonywane za zakupy w Allegro...? Nie chce mi się kupować lizaków w Stokrotce..., a na Allegro mogę dla jakiś dzieciaków przelać po dwa złocisze.

Pozdrawiam
bastian

Data: 2012-06-21 23:08:57
Autor: Marcin Mokrzycki
On Thu, 21 Jun 2012 20:55:31 +0000 (UTC), bastian83 wrote:

Panowie czy te 3 płatności kartą co by orzeszki od Baśki wyciągnąć mogą być dokonywane za zakupy w Allegro...?

Tak.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-06-22 07:29:58
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-21 23:08, Marcin Mokrzycki pisze:
On Thu, 21 Jun 2012 20:55:31 +0000 (UTC), bastian83 wrote:

Panowie czy te 3 płatności kartą co by orzeszki od Baśki wyciągnąć mogą być
dokonywane za zakupy w Allegro...?

Tak.

pytanie do pozostałych zjadaczy orzeszków od Baśki
gdzie dokonujecie 3x transakcji kartą??
ja doładowuje 3x 5 play fresh bo nie chce mi się z kartą z domu ruszać
a wy?? jakie macie systemy

Marcin

Data: 2012-06-21 23:15:39
Autor: disnej
Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.
3x prowizja allegro 1,01zl

W dniu piątek, 22 czerwca 2012 07:29:58 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

> [...]
gdzie dokonujecie 3x transakcji kartą??
ja doładowuje 3x 5 play fresh bo nie chce mi się z kartą z domu ruszać

-- pozdrawiam
Marcin

Data: 2012-06-22 10:07:42
Autor: az.anonim
Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.
disnej <disnej2@gmail.com> napisał(a):
3x prowizja allegro 1,01zl

Rozumiem, ze przez "Płacę kartą kredytową on-line" a nie "Płacę z BGŻ"?

Data: 2012-06-22 12:45:41
Autor: Zbynek Ltd.
az.anonim napisał(a) :
disnej <disnej2@gmail.com> napisał(a):
3x prowizja allegro 1,01zl

Rozumiem, ze przez "Płacę kartą kredytową on-line" a nie "Płacę z BGŻ"?

Debetówka przechodzi też?

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-22 04:18:51
Autor: disnej
Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.
> Rozumiem, ze przez "Płacę kartą kredytową on-line" a nie "Płacę z BGŻ"?

oczywiście

Debetówka przechodzi też?

jak najbardziej

Data: 2012-06-24 12:04:46
Autor: Zbynek Ltd.
disnej napisał(a) :
> Rozumiem, ze przez "Płacę kartą kredytową on-line" a nie "Płacę z BGŻ"?

oczywiście

Debetówka przechodzi też?

jak najbardziej

Wielkie dzięki.
Czy dotyczy to też kart debetowych innych banków? Taka jest reguła, czy należy przestudiować poszczególne regulaminy?

Data: 2012-06-24 06:54:20
Autor: disnej
Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.
Czy dotyczy to też kart debetowych innych banków? Taka jest reguła, czy należy przestudiować poszczególne regulaminy?

Jeśli chodzi o płatności kartą na allegro to nigdy nie spotkałem się z problemami a płaciłem przeróżnymi kartami debetowymi i dwoma kredytowymi. Ostatnio zawsze używam tej formy z uwagi na MoneyBack czy to kiedyś punkty MasterCard World z KK Citibanku, 1% z KK Polbanku czy teraz chciałbym użyć 5% AliorSynca ale czekam na karte bo "płacę z AliorSync" działa narazie tylko do zakupów, nie ma tej opcji przy płaceniu prowizji.

Data: 2012-06-22 11:42:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.

"disnej" 96a2553b-6142-4d85-9275-3b319e6ec779@googlegroups.com
pytanie do pozostałych zjadaczy orzeszków od Baśki
gdzie dokonujecie 3x transakcji kartą??
ja doładowuje 3x 5 play fresh bo nie chce mi się z kartą z domu ruszać
a wy?? jakie macie systemy

100 gramów gorzkiej czekolady za 136 groszy -- 45% czekolady
w czekoladzie. Lidl -- mądry wybór. Ale wczoraj złapałem
4 wiwiórkę na drogie koszulki termokurczliwe, którymi chcę
zreperować żal_u_zje... 50 orzeszków z jednego miesiąca
starcza na dwa miesiące łapania wiewiórek i opłacania debetówki...

Zlałem się z dobrego do mBanku -- do tej pory w mBnaku nie ma szmalu.
I co teraz zrobić? Czas goni szybko jak wiewiórka w lesie... A z mBanku
mam do Baśki jedyną firmową drogę... Oby przelew nie powrócił na Dobre...

Data: 2012-06-22 18:29:41
Autor: radar
Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.
W dniu 2012-06-22 07:29, lolekanabolek pisze:
a wy?? jakie macie systemy

Biletomat 3x1,50

--
radar

Data: 2012-06-22 08:51:20
Autor: paff
W dniu 2012-06-21 22:55,  bastian83 pisze:
[...]

3 bilety jednorazowe we wrocławskim autobusie :) Kiedy nie wykorzystam - towar jest łatwo zbywalny.

Paweł

Pytanko... BGŻ - 3 płatności kartą.