Pytanko do Krakowian :P

Data: 2009-04-08 03:17:07
Autor: czarnyasm
Pytanko do Krakowian :P
Przede wszystkim witam :)
Poszukuję body nikon f90x/f100 ewentualnie podobny zakres cenowy
canona.
Sprawe komisów fotograficznych w krakowie w okolicach zwierzynieckiej/
rynek pomijam /zwlaszcza ich zaopatrzenia odnośnie sprzętu
analogowego/.
 Czy obecnie istnieje jeszcze na terenie krakowa jaki kolwiek sklep/
komis zajmujący sie choc cześciowo handlem aparatami
analogowymi ? ,czasem www.sklepfotograficzny.pl posiada pojedyncze
egzemplarze.
 Jeszcze rok temu na krakowskiej giełdzie można było spotkać jedną lub
2 osoby obecnie nie udalo mi się znależć nikogo niestety :/.

Data: 2009-04-08 07:07:28
Autor: dagon0@vp.pl
Pytanko do Krakowian :P
On 8 Kwi, 13:17, czarny...@o2.pl wrote:
[...]

Zapytaj w Fotopanoramie na Sławkowskiej albo0 w tym sklepie na
Studenckiej- czasem coś mają.
Pozdro Marcin

Data: 2009-04-12 11:30:05
Autor: czarnyasm
Pytanko do Krakowian :P
On 8 Kwi, 16:07, "dag...@vp.pl" <dag...@vp.pl> wrote:
> [...]

> 2 osoby obecnie nie udalo mi się znależć nikogo niestety :/.

Zapytaj w Fotopanoramie na Sławkowskiej albo0 w tym sklepie na

Eh tak to już jest wszędzie cyfra cyfra cyfra ;)

Pytanko do Krakowian :P