Pytanko do posiadaczy iPhone SE

Data: 2018-02-12 20:25:07
Autor: Poldek
Pytanko do posiadaczy iPhone SE

Pytanko do posiadaczy iPhone SE.
Jak u Was ze słyszalnością Waszego głosu przez rozmówcę? Kupiłem nowego SE, uruchomiłem, dzwonię i ludzie z którymi rozmawiam, często proszą o powtórzenie, bo słabo mnie słyszą. Zadzwoniłem sam do siebie, na swój telefon stacjonarny i faktycznie nie słychać mnie za głośno. Przełożyłem kartę SIM do posiadanego od dawna 5S, żeby porównać słyszalność mojego głosu i rozmawiając przez 5S mój głos jest zauważalnie głośniejszy u rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym mikrofonem?

Druga sprawa, to przy nawiązywaniu przeze mnie połączenia SE wydaje w momencie rozpoczęcia wybierania numeru trzaski podobne, jak gdybym łączył się przez starą centralę Strowgera. Mój 5S tak nie robi. I znów - czy SE tak ma?

Zarówno mój 5S, jak SE mają iOS 11.2.5.

Data: 2018-02-12 23:10:09
Autor: Sebastian
W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

[...]

hmm, a folie ochronne zdjąłeś?

--
Sebastian

Data: 2018-02-13 00:28:22
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-12 o 23:10, Sebastian pisze:
[...]

Jeśli chodzi o folie, które były naklejone z przodu i z tyłu, to zdjąłem. Jest tam coś jeszcze do zdjęcia oprócz tych dwóch?

Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

Data: 2018-02-20 23:36:00
Autor: jerzu.xyz
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
On Tue, 13 Feb 2018 00:28:22 +0100, Poldek <pugilares@interia.eu>
wrote:

Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

Mnie słyszą normalnie. Za to od iOS 11.x mam problem z BT. Tzn.
podłączony np. głośnik działa bezproblemowo. Za to z zestawem
głośnogadającym w aucie współpraca wychodzi mu bardzo ciężko. Częto
się rozłącza podczas rozmowy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-02-22 08:38:39
Autor: Poldek
wrote:

[...]

U mnie rozmowy telefoniczne w przez BT w samochodzie i SE są ok. Zauważyłem w posiadanym przeze mnie SE (od początku miał iOS 11) blutooth w samochodzie przerywa przy słuchaniu audio. Co pewien czas jest krótka przerwa pół sekundy. W tym samym samochodzie, to samo audio, ale iPhone 5S i audio BT działa pięknie. Rozmowy telefoniczne przez samochodowe BT z tym 5S (iOS 11) też bdb.

Data: 2018-02-13 11:30:52
Autor: Chris
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym
mikrofonem?

Reklamuj, nie tylko jabłko tak miewa, z androidem też często telefony wracają do serwisu na podobną wadę.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-02-13 13:01:09
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-13 o 11:30, Chris pisze:
[...]

Odeślę, przyślą mi drugiego. Czy drugi SE będzie miał taki sam poziom czułości mikrofonu, jak ten odesłany, czy też będzie miał czułość mikrofonu taką, jak ma 5S?

Data: 2018-02-13 14:59:38
Autor: Chris
W dniu 2018-02-13 o 13:01, Poldek pisze:
[...]

Syn ma Iphona i działa normalnie :) więc na 99% telefon jest zjebany.

Data: 2018-02-24 10:40:34
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-13 o 14:59, Chris pisze:
[...]

Przysłali mi drugiego SE. Mikrofon działa normalnie. Za to podobnie, jak w tym pierwszym egzemplarzu przerywa odtwarzanie audio przez blutooth w samochodzie. Do tego góra wyświetlacza jest przyciemniona oraz (tak samo jak tym pierwszym SE, którego wcześniej przysłali) przy nawiązywaniu połączenia ze słuchawki dolatuje trzask, coś jakbym dzwonił z aparatu z tarczą i łączył się przez centralę Strowgera.

Data: 2018-02-27 22:44:05
Autor: Pszemol
"Poldek" <pugilares@interia.eu> wrote in message news:p6rbud$ll9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.

Data: 2018-02-27 23:55:55
Autor: Kris
W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.
Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

Data: 2018-03-01 19:25:52
Autor: colo-rolo
W dniu 2018-02-28 08:55, Kris pisze:
W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

Mam trzeciego iPhona i nie miałem problemów,
natomiast moja żona miała problem z normalnym Sonym i normalnym Samsungiem.

Data: 2018-03-02 03:04:55
Autor: Titus Atomicus
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
In article <3ca4e2f0-fc32-4362-a378-8f711b0c0b55@googlegroups.com>,
 Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.
Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

U mnie iphony dzialaja. Starte i nowe.
--
TA

Data: 2018-08-04 16:17:44
Autor: Pszemol
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5b50de4f$0$595$65785112news.neostrada.pl...
Fajny dzisiaj tekst w tvnie usłyszałem przy okazji analizy preferencji wyborczych młodzieży.
Padło tam zdanie że ajfony kupują sobie niższe warstwy społeczne żeby podnieść swój status :-)

To może być prawda.
Ale nie znaczy to wcale że w drugą stronę zachodzi jakaś podobna zależność.

Jest na przykład inna grupa klientów kupujących iPhone bo cenią sobie
bezpieczeństwo swoich prywatnych danych. Apple udowodnił parę już razy,
że jest po stronie klienta w sporach o dostęp do telefonu zahasłowanego
bez zgody właściciela telefonu przez wymiar sprawiedliwości...

PS. Już miałem sobie znowu sprawić taki telefon bo ile można siedzieć na gimbazowskim androidzie ale nowe wiadomości o problemach po aktualizacjach mnie zniechęciły. Jak to w końcu jest? Miały pracować dłużej i znowu się nie udało?

Nie wiem o czym teraz mówisz...

Data: 2018-08-08 00:04:54
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

Tak wiem handlarze narkotyków, pedofile gangsterzy i im podobni ;-) dla zwykłego użytkownika jest to bez znaczenia no chyba że potrafisz podać jakiś przykład dla Kowalskiego ...

Data: 2018-08-05 12:38:46
Autor: z
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
W dniu 2018-08-05 o 03:24, Pszemol pisze:

Napisz czy kupiony obecnie ajfon wytrzyma dłużej niż powiedzmy takie xiaomi.
Czy ajfony obecnie wytrzymują przynajmniej 8 godzin przy porządnym obciążeniu?
Ile Twój wytrzymuje?

Data: 2018-08-08 09:55:06
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pk5jk3$jtd$3@dont-email.me...
[...]

Czy mi sie wydaje, czy juz wymiar sprawiedliwosci przestal prosic, bo jakas firemka łamie to szybko i tanio ?

A poza tym - dostanie Apple nakaz, to bedzie odblokowywal.
Z drugiej strony - dostanie Huawei nakaz, to tez bedzie odblokowywal, po spojrzy na ZTE :-)
Ciekawe jak z samsungiem ... ale moze nie trzeba go nawet prosic, bo Google nakaz zrealizuje szybciej  :-)

J.

Data: 2018-08-08 03:43:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
To może być honeypot. Podobny jak zakładanie bezpiecznego serwera dla zboczkow przez policję (chyba Nowa Zelandia) puszczasz famę że że twoje zabezpieczenia są hiper duper a po cichu współpracujemy z FBI które od czasu do czasu robi medialne show dla prosiaczków które kupują ajfona.

Pytanko do posiadaczy iPhone SE