Pytanko do posiadaczy iPhone SE

Data: 2018-02-12 20:25:07
Autor: Poldek
Pytanko do posiadaczy iPhone SE

Pytanko do posiadaczy iPhone SE.
Jak u Was ze słyszalnością Waszego głosu przez rozmówcę? Kupiłem nowego SE, uruchomiłem, dzwonię i ludzie z którymi rozmawiam, często proszą o powtórzenie, bo słabo mnie słyszą. Zadzwoniłem sam do siebie, na swój telefon stacjonarny i faktycznie nie słychać mnie za głośno. Przełożyłem kartę SIM do posiadanego od dawna 5S, żeby porównać słyszalność mojego głosu i rozmawiając przez 5S mój głos jest zauważalnie głośniejszy u rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym mikrofonem?

Druga sprawa, to przy nawiązywaniu przeze mnie połączenia SE wydaje w momencie rozpoczęcia wybierania numeru trzaski podobne, jak gdybym łączył się przez starą centralę Strowgera. Mój 5S tak nie robi. I znów - czy SE tak ma?

Zarówno mój 5S, jak SE mają iOS 11.2.5.

Data: 2018-02-12 23:10:09
Autor: Sebastian
W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

[...]

hmm, a folie ochronne zdjąłeś?

--
Sebastian

Data: 2018-02-13 00:28:22
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-12 o 23:10, Sebastian pisze:
[...]

Jeśli chodzi o folie, które były naklejone z przodu i z tyłu, to zdjąłem. Jest tam coś jeszcze do zdjęcia oprócz tych dwóch?

Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

Data: 2018-02-13 11:30:52
Autor: Chris
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym
mikrofonem?

Reklamuj, nie tylko jabłko tak miewa, z androidem też często telefony wracają do serwisu na podobną wadę.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-02-13 13:01:09
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-13 o 11:30, Chris pisze:
[...]

Odeślę, przyślą mi drugiego. Czy drugi SE będzie miał taki sam poziom czułości mikrofonu, jak ten odesłany, czy też będzie miał czułość mikrofonu taką, jak ma 5S?

Data: 2018-02-13 14:59:38
Autor: Chris
W dniu 2018-02-13 o 13:01, Poldek pisze:
[...]

Syn ma Iphona i działa normalnie :) więc na 99% telefon jest zjebany.