Pytanko do posiadaczy iPhone SE

Data: 2018-02-12 20:25:07
Autor: Poldek
Pytanko do posiadaczy iPhone SE

Pytanko do posiadaczy iPhone SE.
Jak u Was ze słyszalnością Waszego głosu przez rozmówcę? Kupiłem nowego SE, uruchomiłem, dzwonię i ludzie z którymi rozmawiam, często proszą o powtórzenie, bo słabo mnie słyszą. Zadzwoniłem sam do siebie, na swój telefon stacjonarny i faktycznie nie słychać mnie za głośno. Przełożyłem kartę SIM do posiadanego od dawna 5S, żeby porównać słyszalność mojego głosu i rozmawiając przez 5S mój głos jest zauważalnie głośniejszy u rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym mikrofonem?

Druga sprawa, to przy nawiązywaniu przeze mnie połączenia SE wydaje w momencie rozpoczęcia wybierania numeru trzaski podobne, jak gdybym łączył się przez starą centralę Strowgera. Mój 5S tak nie robi. I znów - czy SE tak ma?

Zarówno mój 5S, jak SE mają iOS 11.2.5.

Data: 2018-02-12 23:10:09
Autor: Sebastian
W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

[...]

hmm, a folie ochronne zdjąłeś?

--
Sebastian

Data: 2018-02-13 00:28:22
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-12 o 23:10, Sebastian pisze:
[...]

Jeśli chodzi o folie, które były naklejone z przodu i z tyłu, to zdjąłem. Jest tam coś jeszcze do zdjęcia oprócz tych dwóch?

Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

Data: 2018-02-20 23:36:00
Autor: jerzu.xyz
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
On Tue, 13 Feb 2018 00:28:22 +0100, Poldek <pugilares@interia.eu>
wrote:

Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

Mnie słyszą normalnie. Za to od iOS 11.x mam problem z BT. Tzn.
podłączony np. głośnik działa bezproblemowo. Za to z zestawem
głośnogadającym w aucie współpraca wychodzi mu bardzo ciężko. Częto
się rozłącza podczas rozmowy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-02-22 08:38:39
Autor: Poldek
wrote:

[...]

U mnie rozmowy telefoniczne w przez BT w samochodzie i SE są ok. Zauważyłem w posiadanym przeze mnie SE (od początku miał iOS 11) blutooth w samochodzie przerywa przy słuchaniu audio. Co pewien czas jest krótka przerwa pół sekundy. W tym samym samochodzie, to samo audio, ale iPhone 5S i audio BT działa pięknie. Rozmowy telefoniczne przez samochodowe BT z tym 5S (iOS 11) też bdb.

Data: 2018-02-13 11:30:52
Autor: Chris
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym
mikrofonem?

Reklamuj, nie tylko jabłko tak miewa, z androidem też często telefony wracają do serwisu na podobną wadę.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2018-02-13 13:01:09
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-13 o 11:30, Chris pisze:
[...]

Odeślę, przyślą mi drugiego. Czy drugi SE będzie miał taki sam poziom czułości mikrofonu, jak ten odesłany, czy też będzie miał czułość mikrofonu taką, jak ma 5S?

Data: 2018-02-13 14:59:38
Autor: Chris
W dniu 2018-02-13 o 13:01, Poldek pisze:
[...]

Syn ma Iphona i działa normalnie :) więc na 99% telefon jest zjebany.

Data: 2018-02-24 10:40:34
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-13 o 14:59, Chris pisze:
[...]

Przysłali mi drugiego SE. Mikrofon działa normalnie. Za to podobnie, jak w tym pierwszym egzemplarzu przerywa odtwarzanie audio przez blutooth w samochodzie. Do tego góra wyświetlacza jest przyciemniona oraz (tak samo jak tym pierwszym SE, którego wcześniej przysłali) przy nawiązywaniu połączenia ze słuchawki dolatuje trzask, coś jakbym dzwonił z aparatu z tarczą i łączył się przez centralę Strowgera.

Data: 2018-02-27 22:44:05
Autor: Pszemol
"Poldek" <pugilares@interia.eu> wrote in message news:p6rbud$ll9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.

Data: 2018-02-27 23:55:55
Autor: Kris
W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.
Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

Data: 2018-03-01 19:25:52
Autor: colo-rolo
W dniu 2018-02-28 08:55, Kris pisze:
W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

Mam trzeciego iPhona i nie miałem problemów,
natomiast moja żona miała problem z normalnym Sonym i normalnym Samsungiem.

Data: 2018-03-02 03:04:55
Autor: Titus Atomicus
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
In article <3ca4e2f0-fc32-4362-a378-8f711b0c0b55@googlegroups.com>,
 Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

W dniu środa, 28 lutego 2018 05:44:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Najwyraźniej problem masz ze swoją słuchawką, nie telefonem.
Problem ma że wybrał iphona a nie normalny, działający telefon;)

U mnie iphony dzialaja. Starte i nowe.
--
TA

Pytanko do posiadaczy iPhone SE