Pytanko do posiadaczy iPhone SE

Data: 2018-02-12 23:10:09
Autor: Sebastian
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
W dniu 2018-02-12 o 20:25, Poldek pisze:

Pytanko do posiadaczy iPhone SE.
Jak u Was ze słyszalnością Waszego głosu przez rozmówcę? Kupiłem nowego SE, uruchomiłem, dzwonię i ludzie z którymi rozmawiam, często proszą o powtórzenie, bo słabo mnie słyszą. Zadzwoniłem sam do siebie, na swój telefon stacjonarny i faktycznie nie słychać mnie za głośno. Przełożyłem kartę SIM do posiadanego od dawna 5S, żeby porównać słyszalność mojego głosu i rozmawiając przez 5S mój głos jest zauważalnie głośniejszy u rozmówcy. Czy SE tak ma, czy też trafiłem na egzemplarz z mało czułym mikrofonem?

Druga sprawa, to przy nawiązywaniu przeze mnie połączenia SE wydaje w momencie rozpoczęcia wybierania numeru trzaski podobne, jak gdybym łączył się przez starą centralę Strowgera. Mój 5S tak nie robi. I znów - czy SE tak ma?

Zarówno mój 5S, jak SE mają iOS 11.2.5.

hmm, a folie ochronne zdjąłeś?

--
Sebastian

Data: 2018-02-13 00:28:22
Autor: Poldek
W dniu 2018-02-12 o 23:10, Sebastian pisze:
[...]

Jeśli chodzi o folie, które były naklejone z przodu i z tyłu, to zdjąłem. Jest tam coś jeszcze do zdjęcia oprócz tych dwóch?

Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

Data: 2018-02-20 23:36:00
Autor: jerzu.xyz
Pytanko do posiadaczy iPhone SE
On Tue, 13 Feb 2018 00:28:22 +0100, Poldek <pugilares@interia.eu>
wrote:

Masz SE i rozmówcy słyszą cię normalnie?

Mnie słyszą normalnie. Za to od iOS 11.x mam problem z BT. Tzn.
podłączony np. głośnik działa bezproblemowo. Za to z zestawem
głośnogadającym w aucie współpraca wychodzi mu bardzo ciężko. Częto
się rozłącza podczas rozmowy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2018-02-22 08:38:39
Autor: Poldek
wrote:

[...]

U mnie rozmowy telefoniczne w przez BT w samochodzie i SE są ok. Zauważyłem w posiadanym przeze mnie SE (od początku miał iOS 11) blutooth w samochodzie przerywa przy słuchaniu audio. Co pewien czas jest krótka przerwa pół sekundy. W tym samym samochodzie, to samo audio, ale iPhone 5S i audio BT działa pięknie. Rozmowy telefoniczne przez samochodowe BT z tym 5S (iOS 11) też bdb.

Pytanko do posiadaczy iPhone SE