Pytanko do ślązaków z GOP

Data: 2009-11-14 22:01:18
Autor: Janusz
Pytanko do ślązaków z GOP
Witam. Mam pytanie- czy wiecie na których stacjach paliwowych na ślązku można znaleźć prysznic? Ostatnio musiałem tam spędzić trzy dni i znowu zapowiada mi się taki wyjazd więc taka informacja bardzo by się przydała.
Z góry dziękuje za odpowiedź.

Data: 2009-11-14 22:30:07
Autor: Janusz Pabłocki
Pytanko do ślązaków z GOP
> Janusz pisze:
Mam pytanie- czy wiecie na których stacjach paliwowych na ślązku

Na czym?

--
Janusz

Data: 2009-11-14 23:40:34
Autor: Marcin Jan
Pytanko do ślązaków z GOP
Janusz pisze:
[...]
witaj
na 100% na MOP na A4. masz dwa do wyboru
1. mop za zjazdem na drogę 925 w stronę katowic
2. mop za zjazdem na drogę 408 w stronę wrocławia
i tak na czuja obstawiam większe stacje przy drogach krajowych
pozdrawiam
marcin

Data: 2009-11-15 13:35:37
Autor: Bydlę
Pytanko do ślązaków z GOP
Janusz wrote:
> Witam. Mam pytanie- czy wiecie na których stacjach paliwowych na ślązku

;>

A odpowiedż masz tu:

http://tinyurl.com/yk8c4s3

--
Bydlę

Data: 2009-11-15 15:06:50
Autor: Janusz
Pytanko do ślązaków z GOP

A odpowiedż masz tu:

http://tinyurl.com/yk8c4s3

z całym szacunkiem- umiem korzystać z google ale niestety to co jest tam napisane nie zawsze pokrywa się z tym co jest w rzeczywistości

Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam.

Data: 2009-11-15 16:54:58
Autor: Bydlę
Pytanko do ślązaków z GOP
Janusz wrote:

> z całym szacunkiem- umiem korzystać z google ale niestety to co jest tam
> napisane nie zawsze pokrywa się z tym co jest w rzeczywistości

Mieszkańcy GOP zazwyczaj rzadko myją się na stacjach benzynowych - mogą nie znać realiów.
Poza tym nie napisałeś, że szukaleś w ten sposób i np. nie znalazłeś.
Ja znalazłem tam 8 stacji  tak na szybko.

No i tobie łatwiej dobrać miejscowość do trasy - ja nie mam pojęcia gdzie ci będzie wygodniej.

--
Bydlę

Pytanko do ślązaków z GOP