Pytanko do znających język Niemiecki

Data: 2012-04-28 09:08:05
Autor: MH
Pytanko do znających język Niemiecki
Jak to chłopy będzie po niemiecku?:

1) brzoza
2) brzózka
3) kaczka
4) fjut
5) kondominium, czy jakoś tam..

Piszemy z chłopami naszymi wioskowymi lista wielce ważnego do Sztrasburga. Ten
SztrasnyBurg , to tak nam się po nazwie wydaje w Niemcach jest...

MH

Data: 2012-04-28 11:14:22
Autor: pluton
[...]

Napisz ze chodzi o  Truppenfuhrer i beda wiedziec.

Nullification

Data: 2012-04-28 11:37:57
Autor: Andy Niwinski

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jngc1l$k2b$1inews.gazeta.pl...
Jak to chłopy będzie po niemiecku?:

1) brzoza
die Gottverdammte Birke, die eine von beiden Katoffel getoetet hatte

2) brzózka
die kleine Gottverdammte Birke, die eine von beiden Katoffel getoetet hatte

3) kaczka

Gerostete Ente

4) fjut

Schwanz - korpelteil die J. Kaczyński fehlt

5) kondominium, czy jakoś tam..

pewnie tak samo....

Piszemy z chłopami naszymi wioskowymi lista wielce ważnego do Sztrasburga. Ten
SztrasnyBurg , to tak nam się po nazwie wydaje w Niemcach jest...

MH

No prawie kumie, prawie. Idźta kumie z chłopami do uczycielki, weźta flaszkę, abo dwie. A to i coś zamoczycie, a jak się postaracie, to wam uczycielka taką pikną książkę pokaże, co jom ATLAS zowią. A jak jeszcze raz dacie radę ją dobrze wychędożyć to może i wom pokoże, gdzie ten StrasnyBurg jest...

Data: 2012-04-28 10:48:06
Autor: MH
Andy Niwinski <andyniwinski@nteria.pl> napisał(a):

> [...]

> 2) brzózka
die kleine Gottverdammte Birke, die eine von beiden Katoffel getoetet hatte

Gerostete Ente

> 4) fjut

Schwanz - korpelteil die J. Kaczyński fehlt

> 5) kondominium, czy jakoś tam..

pewnie tak samo....

> [...]
No prawie kumie, prawie. Idźta kumie z chłopami do uczycielki, weźta flaszkę, abo dwie. A to i coś zamoczycie, a jak się postaracie, to wam uczycielka taką pikną książkę pokaże, co jom ATLAS zowią. A jak jeszcze raz dacie radę ją dobrze wychędożyć to może i wom pokoże, gdzie ten StrasnyBurg jest...

Pedzieć Ci kumie zek kcioł, ześ wieldze nom siem psysłuzył s pomocom.
Poprowdzie, psytom.., psymiotniki my
uradziły z chłopami, ze tsa je syćkie usunońć i łostało siem ino "Birke", no i
łocywistałocywistość "kleine Birke".

Ło KONDOMINIUMIE Rusko-Miemieckim niebede bebloł, bośmy z chłopami wioskowymi
uradzili, ze racjem mos!! Co siem zaś tycy pumktu ćwortego, to wydawo nom siem, ze nalezałoby uzyć
bardziej sfermułowania prama.., pralma...
 (KURWAA!!) , parlamemtarnego..

Łodnośnie ENTE, niek siem juz nim zajmie Łociec "PILZE"

Co siem tycy gełografii, to ŚwientomRacjemMos!! Dyć tyn Wartburg (cy
śtrasnyBurg) we Francyji połozony jez!!
Tako blizko, ze jeze to siem syćko pozmieniać moze.. Co siem zaś tycy nasej ucycielki.. Hahh!! Tej łod gełografji.. Frater wioskowy
pedzioł mi,ze w śtringach chodzi
i śparkem ciongle mokrom mo!! MH

Data: 2012-04-28 19:18:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pytanko do znających język Niemiecki
sobota, 28 kwietnia 2012 12:48. carbon entity ' MH' <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>

Co siem zaś tycy nasej ucycielki.. Hahh!! Tej łod gełografji.. Frater
wioskowy pedzioł mi,ze w śtringach chodzi
i śparkem ciongle mokrom mo!!

MH

A probowoł chocia? lebo ino miniśpstrantów w kufer łonacy?....

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-04-28 22:58:50
Autor: MH
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
> [...]

> wioskowy pedzioł mi,ze w śtringach chodzi
> i śparkem ciongle mokrom mo!!

A probowoł chocia? lebo ino miniśpstrantów w kufer łonacy?....

============

Pedzieć Ci zek kcioł, ze nas wioskowy frater normalnym chopem jez.
Łostatnio zek z nim nakatolickom wiarem Łukrajinki nawracoł. A piskały psy tym
nawracaniu ze hoho..

MH

Data: 2012-04-29 09:46:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pytanko do znających język Niemiecki
niedziela, 29 kwietnia 2012 00:58. carbon entity ' MH' <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>

Pedzieć Ci zek kcioł, ze nas wioskowy frater normalnym chopem jez.
Łostatnio zek z nim nakatolickom wiarem Łukrajinki nawracoł. A piskały psy
tym nawracaniu ze hoho..

MH

No, fała Panu!