Pytanko w kwestii centrowania kół...

Data: 2019-02-03 21:58:05
Autor: Maciek
Pytanko w kwestii centrowania kół...
W związku z tym man pewne pytanie. Jeśli ktoś zdejmuje koło z rowera, potem zdejmuje oponę i dętkę. Wreszcie wkręca w centrownicę i super precyzyjnie centruje... to czy później po założeniu opony i dętki, napompowaniu i objeżdżeniu owo wycentrowane koło zachowuje swoją idealną centryczność?

Ja tam kilka razy kółka składałem więc doktoratu nie napisałem... ale u mnie dętka z oponą nie miała nigdy wpływu na nic czy to w nowym czy starym kole. Być może trafiasz na kółka od początku kiepsko złożone np. o słabym naciągu albo nie odpuszczasz naprężeń przy centrowaniu.

https://youtu.be/Zeyr-brECm4?t=23

Pytanko w kwestii centrowania kół...