Pytano o tytuł filmu: ekipa budowlana wiezie przez Polskę transformator

Data: 2018-08-10 17:16:49
Autor: The Ghost
Pytano o tytuł filmu: ekipa budowlana wiezie przez Polskę transformator
Witam!

Takie pytanko, bo uciekł mi tytuł filmu. Ekipa jakiego¶ ZREMB`u, czy Mostostalu wiezie przez Polskę wielki transformator. Dojeżdżaj± do wiaduktu, przez ktory nie można przejechać i tam spotykaj± się z drug± tak± ekip±. Film co¶ jak odcinek "Zmiennikow". Ok 45 min

Pozdrawiam, M.

Data: 2018-08-10 22:18:36
Autor: Marek
On Fri, 10 Aug 2018 17:16:49 +0200, "The Ghost" <maverick@NOSPMamorki.pl> wrote:
[...]

"Co to konia obchodzi'

https://youtu.be/sJI823ddrEQ

--
Marek

Data: 2018-08-15 10:07:42
Autor: The Ghost
Pytano o tytuł filmu: ekipa budowlana wiezie przez Polskę transformator
Dokladnie. Byłoby co¶ w podobnym klimacie?

pozdrawiam, M.

Data: 2018-08-19 01:01:50
Autor: Marek
On Wed, 15 Aug 2018 10:07:42 +0200, "The Ghost" <maverick@NOSPMamorki.pl> wrote:
Dokladnie. Byłoby co¶ w podobnym klimacie?

Przyjęcie na 10 osób plus 3:
https://youtu.be/Udb0gAXIt1Y

Nowy:
https://youtu.be/VJMZAnV2R20

"Fucha"  z 1983

Pejzaż horyzontalny:
https://youtu.be/waY7ELG8lOY

--
Marek

Data: 2019-10-25 12:53:42
Autor: ąćęłńóśźż
Pytano o tytuł filmu: ekipa budowlana wiezie przez Polskę transformator
Obejrzałem, zdziwił mnie dubbing (Himilsbacha?) podłożony pod Stuhra (sceny pod po¶redniakiem).
;-)

-- -- -
Przyjęcie na 10 osób plus 3:
https://youtu.be/Udb0gAXIt1Y

Data: 2019-10-25 12:56:24
Autor: ąćęłńóśźż
Pytano o tytuł filmu: ekipa budowlana wiezie przez Polskę transformator
Denerwuje mnie ta muzyka Gintrowskiego :-(

-- -- -
"Co to konia obchodzi'
https://youtu.be/sJI823ddrEQ

Pytano o tytuł filmu: ekipa budowlana wiezie przez Polskę transformator