Pytasz mnie...

Data: 2011-03-21 11:58:50
Autor: wekon
Pytasz mnie...
http://www.youtube.com/watch?v=-jkVMOrDphY

43268 wejść

i nic te kurwy sprzedajne na to nie poradzą

wekon

Data: 2011-03-21 12:23:27
Autor: wekon
Pytasz mnie...
"wekon"  wrote in message news:4d872f69$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=-jkVMOrDphY

43268 wejść

i nic te kurwy sprzedajne na to nie poradzą

wekon

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

http://piotrwolwowicz.pl/

Data: 2011-03-21 12:33:10
Autor: obserwator
Pytasz mnie...
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
[...]

ano nie poradza, bo mlodziez na nich juz sie poznala. W komitecie partyjnch
specjalistow ktory ocenial chlopaka, zasiadla  Elżbieta Zapendowska (ur. 11
maja 1947 w Głubczycach &#8211; nomen omen:)

UWAGA, ta pani to polski(sic !!!) krytyk muzyczny, specjalistka od emisji
głosu (sic!!).

Pani Ela miala cos wsadzone do nosa. Moze okulary byly zbyt ciasne, bo dykcje
miala fatalna. Kora byla wytapetowana jak stara lampucera. Kilo pudru na
starzejaca sie buzie, nalozyla:)) Tyz postepowa:)))

Ten w czapce (hehehehehe) - ucharakteryzowal sie na old boya, podobnie jak ten
w szaliku....:)))))))))

Towarzystwo postympowe jednym slowem...nic tylko usiasc i plakac nad nedza
intelektualna tych blaznow.

* fajne komentarze pod nagraniem. --

Data: 2011-03-21 15:41:56
Autor: wekon
Pytasz mnie...
"obserwator "  wrote in message news:im7gi6$mco$1inews.gazeta.pl...

wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a to "arcydzieło" zostało docenione przez jury:

http://www.youtube.com/watch?v=HzdyLULwq5o

gnój gnoja wart

wekon

Data: 2011-03-21 13:28:36
Autor: Azxse
Pytasz mnie...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d872f69$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=-jkVMOrDphY

43268 wejść

i nic te kurwy sprzedajne na to nie poradzą

wekon

Chcesz by było 43300? No to kurwa do roboty!

AAA

Data: 2011-03-21 12:37:24
Autor: obserwator
Pytasz mnie...
Azxse <azxse@fristunit.uk> napisał(a):

> [...]
>
> i nic te kurwy sprzedajne na to nie poradzą
>
> wekon

Chcesz by było 43300? No to kurwa do roboty!

 w komisji partyjnej postympowcow siedzacej za stolem, zabraklo niestety do
kompletu Tuska, Komorowskiego i Michnika - specjalistow od dykcji i imidzu:))

Kliknieci same by sie rozmnozyly, tak jak przy sondazach:)))

Data: 2011-03-21 14:02:01
Autor: Azxse
Pytasz mnie...

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im7gq4$n59$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kompletu Tuska, Komorowskiego i Michnika - specjalistow od dykcji i imidzu:))

Kliknieci same by sie rozmnozyly, tak jak przy sondazach:)))

Nie Tuska czy SadziBykiSan-a ale znanego muzykologa Jarosława Kaczyńskiego. Powszechnie wiadomo, że Kaczyńscy są uzdolnieni muzycznie! Nie tylko muzycznie, są wszechstronnie uzdolnieni! Tylko ten pieprzony Naród nie chce tego docenić!

AAA

Data: 2011-03-21 14:14:44
Autor: wekon
Pytasz mnie...
"Azxse"  wrote in message news:4d87446e$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

o w mordę. cenzura juz zadziałała. usunęli filmik. polska PO.

wekon

Data: 2011-03-21 13:23:11
Autor:
Pytasz mnie...
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

o w mordę. cenzura juz zadziałała. usunęli filmik. polska PO.

ja pierdziele ! rzeczywiscie usuneli. Nadal szpieguja:)))

Data: 2011-03-21 14:31:14
Autor: wekon
Pytasz mnie...
[...]

cenzura jak nic, wycięli. znalazłem kopię tu:

http://tinypic.com/r/104jneo/7

jakby ktoś jeszcze chciał zerknąć.

wekon

Pytasz mnie...