Pytasz mnie...

Data: 2011-03-21 13:28:36
Autor: Azxse
Pytasz mnie...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d872f69$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=-jkVMOrDphY

43268 wejść

i nic te kurwy sprzedajne na to nie poradzą

wekon

Chcesz by było 43300? No to kurwa do roboty!

AAA

Data: 2011-03-21 12:37:24
Autor: obserwator
Pytasz mnie...
Azxse <azxse@fristunit.uk> napisał(a):

> [...]
>
> i nic te kurwy sprzedajne na to nie poradzą
>
> wekon

Chcesz by było 43300? No to kurwa do roboty!

 w komisji partyjnej postympowcow siedzacej za stolem, zabraklo niestety do
kompletu Tuska, Komorowskiego i Michnika - specjalistow od dykcji i imidzu:))

Kliknieci same by sie rozmnozyly, tak jak przy sondazach:)))

Data: 2011-03-21 14:02:01
Autor: Azxse
Pytasz mnie...

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im7gq4$n59$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kompletu Tuska, Komorowskiego i Michnika - specjalistow od dykcji i imidzu:))

Kliknieci same by sie rozmnozyly, tak jak przy sondazach:)))

Nie Tuska czy SadziBykiSan-a ale znanego muzykologa Jarosława Kaczyńskiego. Powszechnie wiadomo, że Kaczyńscy są uzdolnieni muzycznie! Nie tylko muzycznie, są wszechstronnie uzdolnieni! Tylko ten pieprzony Naród nie chce tego docenić!

AAA

Data: 2011-03-21 14:14:44
Autor: wekon
Pytasz mnie...
"Azxse"  wrote in message news:4d87446e$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

o w mordę. cenzura juz zadziałała. usunęli filmik. polska PO.

wekon

Data: 2011-03-21 13:23:11
Autor:
Pytasz mnie...
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

o w mordę. cenzura juz zadziałała. usunęli filmik. polska PO.

ja pierdziele ! rzeczywiscie usuneli. Nadal szpieguja:)))

--

Pytasz mnie...