Pytnie dot przejetego obiektu przez sąd (PPHU)

Data: 2009-11-24 13:20:11
Autor: Amir
Pytnie dot przejetego obiektu przez sąd (PPHU)
Pewna osoba zadłużona mocno,  ogłasza przetarg willi na allergo (prywatnie z swojego konta allegro, nie wiem co ma na celu, może osiągnięcie możliwie wysokiej ceny)

Z opisu wynika,  ze ta osoba jest zadłużona,  przetarg ma się odbyć przez sąd.

Ogłoszenie było tez w gazecie wyborczej
na allegro jest scan

Syndyk masy upadłościowej "nazwisko PPHU"
zgodnie z regulamienem .... itd ogłasza przetarg itp.

Ta sama osoba czyli dłużnik ogłasza na innej swojej aukcji, że sprzeda samochód
stary warty ok 10tys, zabytek na żółtych blachach, który chciałbym nabyć.\

Ogłoszenie willi to jako ogłoszenie oficjalne nawet nr syndyka jest, dzwoniłem do syndyka nic nie wie
o jakims aucie i go to nie obchodzi, czy on coś tam ukrył czy nie, auto ma prywatnie na siebie,
bo nawet scan dokumentów jest na aukcji.

Co mi grozi jak kupie ten samochód, od kogos kto jest powaznie zadłużony.

czy ta osoba próbuje zbyć majątek zanim zostal zajęty przez komirnika?

Czy osoba zadłużona,  jak ukryła majątek (ten zabytek)  i ja kupie ta ruchomość
to mogą mi to odebrać i będe musiał dochodzić swoich praw ktorych nigdy nie dojdę?

jak to się ma w świetle prawa?

dodam , ze ten zabytek ma papiery umożliwiające dalsza odsprzedaż, auto ma 26lat.

jak to widzicie?

Data: 2009-11-24 13:20:36
Autor: Amir
Pytnie dot przejetego obiektu przez sąd (PPHU)
to chyba raczej na prawo :)
chociaż chodzi o auto

Data: 2009-11-24 14:34:03
Autor: Ianus
Pytnie dot przejetego obiektu przez sąd (PPHU)

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hegj3a$k5u$1inews.gazeta.pl...
to chyba raczej na prawo :)
chociaż chodzi o auto

żeby to chociaż nokia była...

Pytnie dot przejetego obiektu przez sąd (PPHU)