Q&A zespołu eMisji

Data: 2017-08-03 13:08:24
Autor: boukun
Q&A zespołu eMisji
Kanał eMisjaTv nadaje na żywo materiał Q&A zespołu eMisji.

https://youtu.be/I78Xwl2z2wQ

boukun

Data: 2017-08-03 14:15:41
Autor: Lord Donate
Q&A zespołu eMisji

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:olv07f$11gb$2gioia.aioe.org...
Kanał eMisjaTv nadaje na żywo materiał Q&A zespołu eMisji.

https://youtu.be/I78Xwl2z2wQ

To już poczytałeś?

https://oko.press/1992-r-doszlo-zamachu-stanu-wojsko-posluchalo-macierewicza-wojska-ot-tez-by-sie-oparly/

CL

Data: 2017-08-03 08:24:36
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Q&A zespołu eMisji
W dniu czwartek, 3 sierpnia 2017 14:16:20 UTC+2 użytkownik Lord Donate napisał:
> [...]
> Kanał eMisjaTv nadaje na żywo materiał Q&A zespołu eMisji.

Przeca to ściema. Wydawcą ,,Oka" jest Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej ,,Oko". Założyła ją piątka dziennikarzy: Seweryn Blumsztajn, Helena Łuczywo

Blumek z Heleno zakładali GWno. Teraz dla picu jako kontakt podają osoby ur. w l. 1990 tych.

Data: 2017-08-03 17:31:17
Autor: boukun
Q&A zespołu eMisji
Użytkownik "Lord Donate"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ty jako dziecko żydokomucha, możesz sobie takie bzdety czytać i łykać je, ja jako dorosły człowiek to przeżyłem i widziałem, jak Bolek zdradził i wybronił agenturę :))))
https://youtu.be/EGJVfEIx6Uc

boukun

Data: 2017-08-03 17:51:37
Autor: Lord Donate
Q&A zespołu eMisji
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:olvfk9$1t2e$1gioia.aioe.org...
[...]

Żydokomuchów to masz w rodzinie bolszewicki bękarcie. Jasne, na własne oczy widziałeś prawda? Jako komuch z legitymacją PZPR miałeś w obowiązkach życiowych miłość do ZSRR więc kogo to "zdradził" twój Bolek? Dał wam komuchom w pysk, że do dzis was boli. Pokazał też bohaterstwo Kaczyńskich co to jak krety ryli mu pod fotelem. Bohaterowie stanu wojennego k..wa mać! Dziś urządzają mordodarcie pod domem Frasyniuka. Małe kanalie. Komuniści i złodzieje.

CL

Data: 2017-08-03 17:55:44
Autor: boukun
Q&A zespołu eMisji
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2017-08-04 03:31:57
Autor: Lord Donate
Q&A zespołu eMisji
komuch "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:olvh2t$1vhm$1gioia.aioe.org...
Jako dziecko żydokomucha, moge sobie takie bzdety czytać i łykać je, ja
jako dorosły człowiek to przeżyłem i widziałem, jak Jaruzelski zdradził i
wybronił sowiecką agenturę :))))

Data: 2017-08-04 11:13:00
Autor: Yogi
Q&A zespołu eMisji
Dnia Thu, 3 Aug 2017 13:08:24 +0200, boukun napisał(a):

Kanał eMisjaTv nadaje na żywo materiał Q&A zespołu eMisji.

https://youtu.be/I78Xwl2z2wQ

boukun

Jako wierny sługa Kościoła powienien wyłącznie oglądać TV Trwam i słuchać
Radia Maryja! Pójdziesz do piekła!

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Q&A zespołu eMisji