Data: 2016-03-25 21:17:28 | |
Autor: wiatrak | |
Q.asy z T-Mobile. | |
W lutym zeszłego roku wyłączyłem telefonicznie zbliżeniowość karty debetowej do ROR-u w T-Mobile. Mam inne zbliżeniowe, ta ma chodzić tylko na PIN. Konsultant stwierdził, że ustawił limit zblizeniowy online i offline na "zero". Sprawdzałem, rzeczywiście zbliżenie nie działało.
Dzisiaj. po roku pomyliłem karty i przyłożyłem przez pomyłkę kartę T- mobile zamiast smarta, która u mnie działa zbliżeniowo. I co? I transakcja w T-mobile przeszła na zbliżenie. Zadzwoniłem do nich z "mordą niewyparzoną". Oczywiście tną głupa. U nich nie ma limitów na zero, nic nie wiedzą na ten temat. Powtórnie zażądałem zniesienia zbliżenia.Tym razem rozmowę z konsultantem nagrałem. I powiedziałem im, że jeżeli zginie mi ta karta to każda transakcja zbliżeniowa idzie na ich konto. Sam spróbuję czy przejdą mi darmowe zakupy :) Qtasy jedne! |
|
Data: 2016-03-29 13:43:42 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
Q.asy z T-Mobile. | |
On 03/26/2016 05:17 AM, wiatrak wrote:
W lutym zeszłego roku wyłączyłem telefonicznie zbliżeniowość karty Nerwicę masz? Tomasz Chmielewski |
|