Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej du pie dla przykładu?

Data: 2009-07-13 09:37:16
Autor: fart
Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej du pie dla przykładu?
Rozmawiałem z RPO
Stwierdził, że jak kilka osób napisze do nich, to może zaczną badać sprawę naszych strat spowodowanych bezsensownymi zakupami cholernych kluczy.

To może piszmy. Ja przesłałem ten tekst.

pozdrawiam
fart

Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej du pie dla przykładu?