QCYK - nowe Seicento

Data: 2014-04-02 00:10:37
Autor: nadir
QCYK - nowe Seicento
"Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.

http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za-18-tys-zl/4pctk

Osobiście przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łącznie jako kierowca i pasażer, więc nie mam rozeznania w tym samochodzie.
Ale jak myślicie, będzie to hit czy raczej niewypał.

Data: 2014-04-01 22:17:19
Autor: AZ
QCYK - nowe Seicento
On 2014-04-01, nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-02 00:43:04
Autor: nadir
QCYK - nowe Seicento
Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)

Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdą nawet poza koncepcje, to i tak mało kto to kupi.
Ale komentarze internautów pod artykułem z kucykiem bezcenne.

Data: 2014-04-01 23:04:10
Autor: AZ
QCYK - nowe Seicento
On 2014-04-01, nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?

No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-01 23:11:51
Autor: AZ
QCYK - nowe Seicento
On 2014-04-01, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
On 2014-04-01, nadir <none@hell.org> wrote:
[...]

Przepraszam, pominalem jednego z inwestorow. Jednak znalazl sie taki jeden:
-- -
Dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju pomoże w powstaniu m.in. innowacyjnej elektrowni wiatrowej, która umożliwi uzyskanie wysokiej efektywności przy niskich prędkościach wiatru, wypracowaniu nowych technologii produkcji światłowodów, a także w reaktywowaniu od podstaw nowej wersji kultowego polskiego samochodu „Syrenka”.
-- -

Dostali na to 4,5 mln PLN.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-02 01:54:11
Autor: nadir
QCYK - nowe Seicento
[...]

Jak tymi światłowodami prześlą prąd z niskoobrotowych wiatraków do zasilania akumulatorów trakcyjnych Syrenki, która będzie rozwijała prędkości 250km/h i miała przy tym zasięg 500km, to będzie wielki kult.
Na razie to oni raczej topią te pieniądze.
:D

Data: 2014-04-02 01:47:34
Autor: nadir
QCYK - nowe Seicento
Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?

Różnego rodzaju TRV-y czy Zondy też pewnie tak zaczynały. Jak nie znajdą naiwnych w kraju to może za granicą się coś znajdzie. Są ludzie, którzy za niszowy samochód czy jacht oddali by ostatniego iPhona.
Mnie tam ani grzeje ani ziębi ta Syrena czy Husarz, ani to mój budżet ani rodzaj samochodów, które mnie ekscytują ale niech próbują, a nuż im się uda.

No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie
zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne
doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.

Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przeważnie kowale, często w pojedynkę. O nich też mówiono, że porywają się z maczetą na Słońce.
Dziś nie trzeba fabryki jak na Żeraniu żeby skonstruować i wybudować samochód, całe podzespoły można kupić od podwykonawców i tylko składać.
Do niedawna jakaś manufaktura klapała Honkery, może jeszcze to robią? Choć to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii produkcyjnej nie potrzeba.

Data: 2014-04-01 16:53:45
Autor: kogutek444
QCYK - nowe Seicento
W dniu roda, 2 kwietnia 2014 01:47:34 UTC+2 uytkownik nadir napisa:
> Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic

> z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac

> komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?

Rnego rodzaju TRV-y czy Zondy te pewnie tak zaczynay. Jak nie znajd naiwnych w kraju to moe za granic si co znajdzie. S ludzie, ktrzy za niszowy samochd czy jacht oddali by ostatniego iPhona.

Mnie tam ani grzeje ani zibi ta Syrena czy Husarz, ani to mj budet ani rodzaj samochodw, ktre mnie ekscytuj ale niech prbuj, a nu im si uda.

> No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie

> zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne

> doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.

Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przewanie kowale, czsto w pojedynk. O nich te mwiono, e porywaj si z maczet na Soce.

Dzi nie trzeba fabryki jak na eraniu eby skonstruowa i wybudowa samochd, cae podzespoy mona kupi od podwykonawcw i tylko skada.

Do niedawna jaka manufaktura klapaa Honkery, moe jeszcze to robi? Cho to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii produkcyjnej nie potrzeba.

A era to nie kupowa od podwykonawcw? Silniki, sprzga, alternatory, skrzynie biegw, radia itd byy robione w wszdzie tylko nie na eraniu. Wizki przeczniki zespolone montowali na przykad winiowie w celach. Na eraniu tylko blachy toczyli i do kupy zgrzewali. Malowali to potem i montowali to co kooperacja zrobia. Tak dziaa przemys motoryzacyjny odkd masowo zaczto produkowa samochody.

Data: 2014-04-02 00:16:42
Autor: anacron
QCYK - nowe Seicento
W dniu 02.04.2014 00:10, nadir pisze:
[...]