QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]

Data: 2014-12-02 08:13:26
Autor: Chris
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
Jak ktoś szuka NAS-a w bardzo dobrej cenie to jest wyprzedaż na ibood:

http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/270/593/nas-qnap-ts-212p.html

pozostało: 15 godz. lub aż do wyprzedania

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-02 19:12:18
Autor: JD
W dniu 2014-12-02 o 08:13, Chris pisze:
Jak ktoś szuka NAS-a w bardzo dobrej cenie to jest wyprzedaż na ibood:

http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/270/593/nas-qnap-ts-212p.html

pozostało: 15 godz. lub aż do wyprzedania

Jakie dyski byś do niego polecił?

JD

Data: 2014-12-03 08:27:43
Autor: Chris
W dniu 2014-12-02 19:12, JD pisze:
[...]

Ja prywatnie biorę tylko WD RED (wczoraj kolejna partia 8 dysków 2-3TB), być może jak będą u mnie w firmie WD RED PRO to pomyślę ale dostawa ma być dopiero na początku roku.
Wiem że ludzie biorą też Seagate NAS ale jakoś po wcześniejszych modelach i problemach w NAS wolę WD. Parę miesięcy temu padły mi 4 dyski Seagate w NAS w tym samym momencie i cały RAID szlag trafił, do dziś nie udało się odzyskać części danych.
Ogólnie nie ma czegoś takiego jak dysk który nigdy nie padnie, jak wszystko jest margines błędu i na każdego może trafić, pozostaje tylko pytanie jak duży jest ten % zwrotów. Kiedyś podawałem o ile pamiętam więc przeszukaj archiwum.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-03 09:31:32
Autor: 666
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
Dobra cena za ten 212P (jakbyś podał link 2 dni wcześniej, a akurat w sobotę już zamówiłem i zapłaciłem za inny model).

Na dziś najtańsze dedykowane do NAS są WD Red (3TB na amazon po $110).
Seagate są droższe (3TB po $119), HGST są jeszcze droższe i to sporo.
Zaletą WD Red jest w miarę niskie zużycie energii i niski hałas.
Nie sądzę, aby Red Pro różniły się niezawodnością od Red, różnica jest w innych parametrach.

-- -- -
Jakie dyski byś do niego polecił?

Data: 2014-12-03 10:56:02
Autor: Chris
W dniu 2014-12-03 09:31,  666 pisze:
Dobra cena za ten 212P (jakbyś podał link 2 dni wcześniej, a akurat w
sobotę już zamówiłem i zapłaciłem za inny model).

To trzeba było zamówić a tamten zwrócić :) to była oferta 1 day.

[...]

HGST to w sumie WD do tego nie mają dedykowanych do NAS jak WD który ma rekomendację QNAPA-a.
Co do WD RED PRO to nie wnikałem w specyfikację ale podobno ma być lepiej.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-03 11:33:15
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
Dnia 2014-12-03, o godz. 10:56:02
Chris <actchris@gazeta.pl> napisa³(a):

HGST to w sumie WD do tego nie maj± dedykowanych do NAS jak WD który
ma rekomendacjê QNAPA-a.

Nie ma dedykowanych? A wiesz - mam na biurku 4 sztuki 4TB HGST
DEKSTAR(R) NAS. Z opisem "High Performance Hard Drive For Desktop NAS
Systems". Plus w NAS-ie w domu 2 inne takie sztuki. O takie:
http://www.hgst.com/hard-drives/internal-drive-kits/nas-desktop-drive-kit

Nadal twierdzisz ¿e HGST nie ma dysków dedykowanych do NAS-ów? ;-)

Zdrówko

Data: 2014-12-03 11:59:28
Autor: Chris
W dniu 2014-12-03 11:33, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Nie :)  przepraszam moja wina, widaæ nie zwróci³em na nie uwago choæ mamy w ofercie 4 modele (3/4/5/6TB).

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2014-12-03 12:08:04
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
Dnia 2014-12-03, o godz. 11:59:28
> [...]

Nie :)  przepraszam moja wina, widaæ nie zwróci³em na nie uwago choæ mamy w ofercie 4 modele (3/4/5/6TB).

Zerknij jeszcze w specyfikacjê tych HGST DESKSTAR(R) NAS i WD RED. Te
pierwsze maja jasno podane ¿e maj± 7200rpm. A te drugie nie - w
specyfikacji zamiast ilo¶ci obrotów jest wpis IntelliPower. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-12-03 12:17:07
Autor: Chris
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
W dniu 2014-12-03 12:08, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
Dnia 2014-12-03, o godz. 11:59:28
[...]

To akurat wiem :) ale tam gdzie je pakujê to nie potrzeba rpm tylko pojemno¶ci i bezpieczeñstwa.

Data: 2014-12-03 16:56:51
Autor: 666
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
5400-5900 rpm

-- -- -
w specyfikacji zamiast ilo¶ci obrotów jest wpis IntelliPower.

Data: 2014-12-03 16:55:39
Autor: 666
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
Marka i marketing WD, fabryka Hitachi.

-- -- -
HGST to w sumie WD

Data: 2014-12-03 19:25:03
Autor: JD
W dniu 2014-12-03 o 08:27, Chris pisze:
[...]

Dzięki za odpowiedź, zamawiam czerwone WD.
Ale na tego QNAPa, to sobie chyba poczekam:
http://www.opineo.pl/opinie/ibood-pl

a myślałem, że jak doświadczony grupowicz zachęca,
to nie trzeba sprawdzać sklepu.

JD

Data: 2014-12-04 08:38:15
Autor: Chris
W dniu 2014-12-03 19:25, JD pisze:
[...]

7 opinii na forum o http://www.ibood.pl

to prawie połowa społeczeństwa :)

a myślałem, że jak doświadczony grupowicz zachęca,
to nie trzeba sprawdzać sklepu.

Nigdy tam nie brałem a linka dał znajomy :) wiem że znajomi coś tam kiedyś brali i nikt nigdy nie narzekał.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-04 09:45:45
Autor: 666
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
To polska firma (Regon, KRS), czy zagraniczna?
Przeczołgać ich parę razy przez sąd, to może zmiękną.
Jeśli ktoś nie umie sam, to może skorzystać z pomocy lokalnego oddziału federacji konsumentów.

-- -- -
www.opineo.pl/opinie/ibood-pl

Data: 2014-12-04 09:50:56
Autor: Chris
W dniu 2014-12-04 09:45,  666 pisze:
To polska firma (Regon, KRS), czy zagraniczna?
Przeczołgać ich parę razy przez sąd, to może zmiękną.
Jeśli ktoś nie umie sam, to może skorzystać z pomocy lokalnego oddziału
federacji konsumentów.

Tylko po co ? sprzedali pewnie tysiące sprzętów a ty się czepiasz 7 opinii ?? skąd wiesz że to nie są opinie podstawione konkurencyjnych firm ?

Powiem ci że np. takie Zalando (reklamują się w TV i sprzedają buty) dziennie wysyłają o 12-14 tys paczek !!! w samej Warszawie jest tego ok 3 tysięcy.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-04 14:17:28
Autor: 666
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
Żeby nie traktowali Polski jak Bantustanu.
Paru podobnych już przeczołgałem.

-- -- -
Tylko po co?

Data: 2014-12-04 14:19:01
Autor: Chris
W dniu 2014-12-04 14:17,  666 pisze:
Żeby nie traktowali Polski jak Bantustanu.
Paru podobnych już przeczołgałem.

Ale gdzie masz problem bo 7 osób to żadna wykładnia, jak pisałem może to być konkurencja co jest często spotykane.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-04 09:51:02
Autor: JD
W dniu 2014-12-04 08:38, Chris pisze:
[...]

Narazie na zapytanie o wysyłkę dostałem enigmatyczne:
"
Najmocniej przepraszamy za ewentualne niedogodności. Niezwłocznie zajmiemy się ów kwestią.

Prosimy o cierpliwość gdyż będziemy się z Państwem kontaktować w tej sprawie jak tylko uzyskamy odpowiednie informacje zwrotne w tejże materii.

Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
"

Na razie będę cierpliwy :/

JD

Data: 2014-12-04 11:41:01
Autor: Michal Lukasik
QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]
On 04/12/2014 08:51, JD wrote:

Narazie na zapytanie o wysy³kê dosta³em enigmatyczne:
"
Najmocniej przepraszamy za ewentualne niedogodno¶ci. Niezw³ocznie
zajmiemy siê ów kwesti±.

Prosimy o cierpliwo¶æ gdy¿ bêdziemy siê z Pañstwem kontaktowaæ w tej
sprawie jak tylko uzyskamy odpowiednie informacje zwrotne w tej¿e materii.

Z góry dziêkujemy za wyrozumia³o¶æ.
"

Na razie bêdê cierpliwy :/

LOL. Jaka¿ cudna polszczyzna. Jaki¶ niespe³niony humanista marnuje siê w ich dziale obs³ugi klienta. ;D
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-12-30 18:56:22
Autor: JD
[...]

Jeśli ktoś będzie zainteresowany tym QNAPem,
to proszę o kontakt (najchętniej z Warszawy) dogadamy się.

W międzyczasie kupiłem inny i z niego korzystam,
a ten dopiero dzisiaj wysłali.
Dojdzie jutro, albo po nowym roku.

Przyznaję, umieją przepraszać, ale handlować, nie za bardzo :D

JD

QNAP TS-212P [2-bay NAS TOWER 1.6GHz 512MB]