QRWY...

Data: 2010-04-26 23:24:21
Autor: Panslavista
QRWY...
.... eSbuckie !!!

Tyle razy okradali mnie i niszczyli mój majątek, a teraz uczepili się mojej
cĂłrki w Londynie.

Data: 2010-04-26 23:54:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
QRWY...

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
... eSbuckie !!!

Tyle razy okradali mnie i niszczyli mój majątek, a teraz uczepili się
mojej
cĂłrki w Londynie.

   Co chciales powiedziec, Jureczku?

   AR

Data: 2010-04-27 01:45:50
Autor: J-23
QRWY...
On 26 Kwi, 23:24, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
... eSbuckie !!!

Tyle razy okradali mnie i niszczyli mój majątek, a teraz uczepili się mojej
córki w Londynie.

Co na obiadek dzisiaj? O tabletkach nie zapomnij!

J-23 itede...

Data: 2010-04-27 09:02:35
Autor: CeSaR
QRWY...
Tyle razy okradali mnie i niszczyli mój majątek, a teraz uczepili się mojej
córki w Londynie.

A co tam u Sylinka słychać?

Data: 2010-04-27 09:34:15
Autor: Panslavista
QRWY...
CeSaR wrote:

Tyle razy okradali mnie i niszczyli mój majątek, a teraz uczepili się
mojej
córki w Londynie.

A co tam u Sylinka słychać?

Jeszcze nie kandyduje.

Data: 2010-04-27 09:42:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
QRWY...

CeSaR wrote:

> A co tam u Sylinka sycha ?

Jeszcze nie kandyduje.

   Zapewne tez niepredko bedzie.  :-)

Data: 2010-04-27 13:02:18
Autor: Panslavista
QRWY...

CeSaR wrote:

> A co tam u Sylinka sycha ?

Jeszcze nie kandyduje.

  Zapewne tez niepredko bedzie.  :-)

Zleci nie wiada kiedy... :-)))

Data: 2010-04-27 10:10:48
Autor: CeSaR
QRWY...
Jeszcze nie kandyduje.

A od jakiego wieku do Knesetu przyjmują?

Data: 2010-04-27 13:03:15
Autor: Panslavista
QRWY...

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:hr665d$6vb$1news.onet.pl...
Jeszcze nie kandyduje.

A od jakiego wieku do Knesetu przyjmują?

Niegłupia myśl - żeby pół-Polak parchami zaczął rządzić.

Data: 2010-04-27 13:53:24
Autor: jadrys
QRWY...
W dniu 2010-04-26 23:24, Panslavista pisze:
... eSbuckie !!!

Tyle razy okradali mnie i niszczyli mój majątek, a teraz uczepili się mojej
cĂłrki w Londynie.

To przykre... wyrazy współczucia, Panslav.

QRWY...