QRich idzie na rekord.

Data: 2009-08-13 23:11:34
Autor: Leszczur
QRich idzie na rekord.
Biedny chlopak jest traktowany jak gor±cy kartofel - nikt nie moze go
utrzymac zbyt dlugo.
Tym razem idzie za Blounta do Miami, a zaliczyl juz Tour de US:. NY-
Memphis-LA-Minny-Miami. To circa 10.000 kilometrow. W dwa miesiace.
Ale tym razem wyglada na to, ze ktos kupil go faktycznie dla jego
gry.
No chyba zeby jednak nie. Przekonamy sie niebawem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-14 00:46:30
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 08:11, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

A sam Q-Rich cale 2miesiace spedzil lezac na plazy na hawajach i majac
wszystko w nosie;)

Data: 2009-08-14 01:32:05
Autor: L'e-szczur
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 09:46, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Memphis-LA-Minny-Miami. To circa 10.000 kilometrow. W dwa miesiace.

A sam Q-Rich cale 2miesiace spedzil lezac na plazy na hawajach i majac

No patrz, a ja myslalem, ze on z tym pakowaniem i rozpakowywaniem
walizek, zapisywaniem i wypisywaniem dzieciakow z przedszkola dostawał
już szału ;-)
Ale te 2,1M$ w drafcie za niego dam :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-14 03:09:22
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 10:32, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

No patrz, a ja myslalem, ze on z tym pakowaniem i rozpakowywaniem
walizek, zapisywaniem i wypisywaniem dzieciakow z przedszkola dostawał

Ja dam 2,1 za Jeffa Green'a.
3,5 za tego leszcza Josha Smitha, skipuje za 4,1 Odena. Za 4 kupie
odrodzonego T-maca i dorzuce do tego Anthonego Randolpha za 2,5?
Pisalem juz ze w tym roku to ja kupuje Monte za 4,4? Jesli nie to to
teraz oznajmiam ze przebije Strikera w walce o Pana 25-7-7.

Data: 2009-08-14 03:12:56
Autor: L'e-szczur
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 12:09, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> No patrz, a ja myslalem, ze on z tym pakowaniem i rozpakowywaniem
> walizek, zapisywaniem i wypisywaniem dzieciakow z przedszkola dostawał
> [...]

A prosze bardzo. Ja dam za niego 3.5 :-)

3,5 za tego leszcza Josha Smitha,

Tego co bedzie kosztowal 6.5?

skipuje za 4,1 Odena.

I za to Cie lubie :D

Za 4 kupie odrodzonego T-maca i dorzuce do tego Anthonego Randolpha za 2,5?

To moze Dariusa Milesa tez kup? No i Yao bedzie niedrogi.

Pisalem juz ze w tym roku to ja kupuje Monte za 4,4? Jesli nie to to
teraz oznajmiam ze przebije Strikera w walce o Pana 25-7-7.

Monta ma byc tegorocznym Wadem? Chyba nie. Arenas wraca i jest w
formie!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-14 03:22:01
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.

> Ja dam 2,1 za Jeffa Green'a.

A prosze bardzo. Ja dam za niego 3.5 :-)

To mamy problem bo Slawek podobno da jeszcze wiecej:)

> 3,5 za tego leszcza Josha Smitha,

Tego co bedzie kosztowal 6.5?

No tak zapomnialem o Tomku Gerungu (dziwne ma ten nazwisko, czy moze
powinno byc Tomku Gerung?)

> skipuje za 4,1 Odena.

I za to Cie lubie :D

I pozostala 9tka gm'ow tez. Tomek Gerung pewnie sam by go chcial
zatrzymac za 4,1

> Za 4 kupie odrodzonego T-maca i dorzuce do tego Anthonego Randolpha za 2,5?

To moze Dariusa Milesa tez kup? No i Yao bedzie niedrogi.

Yao jak najbardziej jest w kregu moich zaintersowan. Z Randolphem
stworza mi za rok super duo (oczywiscie bez Odena ktorego juz wiecej
nie skipuje jak mi zjebie 3sezon z rzedu)

> [...]
> teraz oznajmiam ze przebije Strikera w walce o Pana 25-7-7.

Monta ma byc tegorocznym Wadem? Chyba nie. Arenas wraca i jest w

Ma byc tak samo jak T-mac. A Monta ma byc po prostu soba:)

Data: 2009-08-14 03:30:54
Autor: L'e-szczur
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 12:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A prosze bardzo. Ja dam za niego 3.5 :-)

To mamy problem bo Slawek podobno da jeszcze wiecej:)

Nie da. Nie jest przeciez takim łosiem, zeby przepłacać tego leszcza.

> Tego co bedzie kosztowal 6.5?

No tak zapomnialem o Tomku Gerungu (dziwne ma ten nazwisko, czy moze
powinno byc Tomku Gerung?)

Tomek G.(a tak nie jest najbezpieczniej?) moze go nawet skipuje :D

> I za to Cie lubie :D

I pozostala 9tka gm'ow tez. Tomek Gerung pewnie sam by go chcial
zatrzymac za 4,1

Ja sie nie znam - ja kipuje Kalafiora.

> [...]

stworza mi za rok super duo (oczywiscie bez Odena ktorego juz wiecej
nie skipuje jak mi zjebie 3sezon z rzedu)

ROTFL.

> Monta ma byc tegorocznym Wadem? Chyba nie. Arenas wraca i jest w
> formie!

Ma byc tak samo jak T-mac. A Monta ma byc po prostu soba:)

Jesli sob± z ostatniego sezonu to droga wolna :D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-14 03:35:06
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.

> To mamy problem bo Slawek podobno da jeszcze wiecej:)

Nie da. Nie jest przeciez takim łosiem, zeby przepłacać tego leszcza.

Oho cos czuje ze licytacja Greena bedzie interesujaca.

ps: Co z materialem filmowym cos z nim zrobiles? Naprawde chetnie bym
to obejrzal.

> No tak zapomnialem o Tomku Gerungu (dziwne ma ten nazwisko, czy moze
> powinno byc Tomku Gerung?)

Tomek G.(a tak nie jest najbezpieczniej?) moze go nawet skipuje :D

Jesli zdazy to zrobic w regulaminowym czasie, a bez mojego
przypomnienia moze nawet zapomniec o pojawieniu sie na drafcie:P

> I pozostala 9tka gm'ow tez. Tomek Gerung pewnie sam by go chcial
> zatrzymac za 4,1

Ja sie nie znam

To wszyscy wiemy:)

> Ma byc tak samo jak T-mac. A Monta ma byc po prostu soba:)

Jesli sob± z ostatniego sezonu to droga wolna :D

Trzymam za slowo:)

Data: 2009-08-14 03:40:00
Autor: L'e-szczur
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 12:35, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Nie da. Nie jest przeciez takim łosiem, zeby przepłacać tego leszcza.

Oho cos czuje ze licytacja Greena bedzie interesujaca.

Z tego co widze na listach rankingowych interesujacych licytacji
bedzie ze trzydziesci :-)

ps: Co z materialem filmowym cos z nim zrobiles? Naprawde chetnie bym
to obejrzal.

Mam juz zgrany w wersji na iPoda :-)

> Tomek G.(a tak nie jest najbezpieczniej?) moze go nawet skipuje :D

Jesli zdazy to zrobic w regulaminowym czasie, a bez mojego
przypomnienia moze nawet zapomniec o pojawieniu sie na drafcie:P

To mu przypomnij, bo w naszym interesie jest zeby zarowno skipowal,
jak i pojawil sie na drafcie. Mozliwie jak najgorzej przygotowany :D

> Ja sie nie znam

To wszyscy wiemy:)

I w takim przekonaniu bede Was jeszcze przez jakis czas utrzymywal :)

> Jesli sob± z ostatniego sezonu to droga wolna :D

Trzymam za slowo:)

Od razu mowie - mam gleboko w dupie TMaca i Montera. Yao tez.
Kupie Arize i Brooksa. Po 5M$ za sztuke.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-14 04:14:55
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 12:40, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Oho cos czuje ze licytacja Greena bedzie interesujaca.

Z tego co widze na listach rankingowych interesujacych licytacji
bedzie ze trzydziesci :-)

Ty masz ranking taki sam jak my wszyscy wiec dla Ciebie kazda
licytacja bedzie interesujaca;P

> ps: Co z materialem filmowym cos z nim zrobiles? Naprawde chetnie bym
> to obejrzal.

Mam juz zgrany w wersji na iPoda :-)

A masz taki ktory moglbys wrzucic na sendspace?

> [...]

To mu przypomnij, bo w naszym interesie jest zeby zarowno skipowal,
jak i pojawil sie na drafcie. Mozliwie jak najgorzej przygotowany :D

Gorzej od Ciebie?:)

> To wszyscy wiemy:)

I w takim przekonaniu bede Was jeszcze przez jakis czas utrzymywal :)

Ile sezonow jeszcze bedziesz nas utrzymywal w tym przekonaniu?:):):)

> Trzymam za slowo:)

Od razu mowie - mam gleboko w dupie TMaca i Montera. Yao tez.
Kupie Arize i Brooksa. Po 5M$ za sztuke.

Ariza to leszcz, Artycha bedzie wymiatal.

Data: 2009-08-17 02:41:42
Autor: L'e-szczur
QRich idzie na rekord.
On 14 Sie, 13:14, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Z tego co widze na listach rankingowych interesujacych licytacji
> bedzie ze trzydziesci :-)

Ty masz ranking taki sam jak my wszyscy wiec dla Ciebie kazda
licytacja bedzie interesujaca;P

No pewnie. Bo bedziemy mieli rozne sytuacje wyjsciowe tak finansowo
jak i statystycznie.

> Mam juz zgrany w wersji na iPoda :-)

A masz taki ktory moglbys wrzucic na sendspace?

Tam jest chyba limit 300MB? To jeszcze nie mam ;-)

> To mu przypomnij, bo w naszym interesie jest zeby zarowno skipowal,
> jak i pojawil sie na drafcie. Mozliwie jak najgorzej przygotowany :D

Gorzej od Ciebie?:)

Najgorzej dla mnie jesli w ogole sie pojawicie na drafcie jakkolwiek
przygotowani. ;-)

> I w takim przekonaniu bede Was jeszcze przez jakis czas utrzymywal :)

Ile sezonow jeszcze bedziesz nas utrzymywal w tym przekonaniu?:):):)

Postaram sie nie dluzej niz do najblizszego draftu. Jak co roku :-)

> Od razu mowie - mam gleboko w dupie TMaca i Montera. Yao tez.
> Kupie Arize i Brooksa. Po 5M$ za sztuke.

Ariza to leszcz, Artycha bedzie wymiatal.

Bedzie wymiatal pajeczyny spod krzeselek w szatni. ;-)
BTW wyobrazasz sobie jakie ceny osiagna Rockets nie nazywajacy sie
Tracy ani Ming?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-17 04:31:38
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.

> A masz taki ktory moglbys wrzucic na sendspace?

Tam jest chyba limit 300MB? To jeszcze nie mam ;-)

A ile MB tego masz?

BTW wyobrazasz sobie jakie ceny osiagna Rockets nie nazywajacy sie
Tracy ani Ming?

Nie wiem, poza Ariza( 4 banki)nikogo nie ma w moim excelu

Data: 2009-08-17 04:43:17
Autor: L'e-szczur
QRich idzie na rekord.
On 17 Sie, 13:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Tam jest chyba limit 300MB? To jeszcze nie mam ;-)

A ile MB tego masz?

A z 10x wiecej. Zrzucilem w maksymalnej rozdzielczosci. Zrzuce jeszcze
raz i zobaczymy.

> BTW wyobrazasz sobie jakie ceny osiagna Rockets nie nazywajacy sie
> Tracy ani Ming?

Nie wiem, poza Ariza( 4 banki)nikogo nie ma w moim excelu

OK. Ale wiesz, ze jest juz wersja excela, ktora ma wiecej niz 20x20
komorek? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-17 06:16:02
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.
On 17 Sie, 13:43, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A ile MB tego masz?

A z 10x wiecej. Zrzucilem w maksymalnej rozdzielczosci. Zrzuce jeszcze
raz i zobaczymy.

To moze moglbys po prosty wypalic na plycie dvd?

Data: 2009-08-17 06:45:22
Autor: L'e-szczur
QRich idzie na rekord.
On 17 Sie, 15:16, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A z 10x wiecej. Zrzucilem w maksymalnej rozdzielczosci. Zrzuce jeszcze
> raz i zobaczymy.

To moze moglbys po prosty wypalic na plycie dvd?

Będzie na drafcie.

Data: 2009-08-17 06:50:49
Autor: sooobi
QRich idzie na rekord.
On 17 Sie, 15:45, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> To moze moglbys po prosty wypalic na plycie dvd?

Będzie na drafcie.

Dzieki

Data: 2009-08-14 13:17:48
Autor: s
QRich idzie na rekord.
[...]

Noo, pare moze byc.

Tylko co mi z tego, ze wygram licytacje Greena, skoro Tomek i tak zmaczuje?
Jakos Hubert mnie ostatnio zdolowal w temacie licytowania RFA ;-(

[...]

Czy ja wiem?
Tomek im bardziej improwizuje, tym sensowniejszych sleepow IMO wylapie :-)

To wszyscy wiemy:)

I w takim przekonaniu bede Was jeszcze przez jakis czas utrzymywal :)

Tak z 5 lat jeszcze badz laskaw, jezeli mozna,
dopoki Granger sie nie zamortyzuje nieco :-)

[...]

No i git.
Do tego Battier za 4.8 i w zasadzie masz juz niezla pake.
Tak TrzyMac!

Pozdr

Data: 2009-08-19 14:11:15
Autor: wiLQ
QRich idzie na rekord.
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Oho cos czuje ze licytacja Greena bedzie interesujaca.

Z tego co widze na listach rankingowych interesujacych licytacji
bedzie ze trzydziesci :-)

Hmm, dlaczego wszystkie nie sa interesujace? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-19 14:11:29
Autor: wiLQ
QRich idzie na rekord.
[...]

Ukoronowaniem tej zabawy byloby gdyby wyladowal w NY ;-)

--
pzdr
wiLQ

QRich idzie na rekord.