QUADY - OFF Road BANDITOS

Data: 2010-06-30 10:49:05
Autor: mmaurycy
QUADY - OFF Road BANDITOS
W dniu 2010-06-28 09:31, fex7777 pisze:
Hej Wszystkim zakładam ten temat by zebrać do kupy wszystkich tych co po
lasach gnaj± ponad 100 Km/h .
Zapraszam wszystkich do rozmowy na temat swojego sprzętu, problemów i
ciekawostek na temat spotkań, ciekawych miejsc, i szalonych pomysłów
które chcieliby¶cie zorganizować.

Pozdrawiam wszystkich DRWALI na czterech Kołach .

FEX ŁódĽ
SUZUKI LTZ 400
--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Jazda po lesie to wykroczenie ¶cigane zgodnie z prawem i skrajna głupota. Niszczenie resztek tego co ocalało po industrializacji. Mało zwierz±t ginie na drogach? Nie można im dać spokoju w ich naturalnym ¶rodowisku? Nie bo przecież "adrenalina" jest niezbędna dla podniesienia ego. Najbardziej drażni± mnie debile jeżdż±cy na quadach w otulinie i samym ojcowskim parku narodowym.

mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Data: 2010-06-30 11:19:48
Autor: szerszen
QUADY - OFF Road BANDITOS

Użytkownik "mmaurycy" <mmaurycy@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i0f0e6$2c9$1@news.onet.pl...

Najbardziej drażni± mnie debile jeżdż±cy na quadach w otulinie i samym ojcowskim parku narodowym.

nie no powaznie? ;)

zaraz ci jarecki z kamilem wytlumacza, ze skoro wolno lamac ograniczeia predkosci, to wolno i po rezerwatach jezdzic i jak bys sprobowal to sam bys jezdzil, no i ten, a, ze oni lubia, to sa usprawiedliwieni :)

Data: 2010-06-30 11:35:53
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Użytkownik "szerszen"  napisał:

zaraz ci jarecki z kamilem wytlumacza, ze skoro wolno lamac ograniczeia predkosci, to wolno i po rezerwatach jezdzic i jak bys sprobowal to sam bys jezdzil, no i ten, a, ze oni lubia, to sa usprawiedliwieni :)

*** A w zyciu! Szerszen zrobi ci kamienna tablice a'la dekalog, z wyborem praw, ktorych nalezy przestrzegac, a ktore mozna miec w dupie. Bo on tak robi i jest usprawiedliwiony :)
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2010-06-30 13:01:49
Autor: Bartłomiej Kacprzak
QUADY - OFF Road BANDITOS

Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <razmus@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0f3a0$vlt$1mx1.internetia.pl...
*** A w zyciu! Szerszen zrobi ci kamienna tablice a'la dekalog, z wyborem praw, ktorych nalezy przestrzegac, a ktore mozna miec w dupie. Bo on tak robi i jest usprawiedliwiony :)
Gowno zrozumiales,

Ale dla ulatwienia zrobimy tak
Ja jezdze od dzis zgodnie z przepisami ty przestajesz latac po lasach.
Bedzie ok?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-06-30 11:07:41
Autor: AZ
QUADY - OFF Road BANDITOS
On 2010-06-30, BartÂłomiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl> wrote:
Gowno zrozumiales,

Ale dla ulatwienia zrobimy tak
Ja jezdze od dzis zgodnie z przepisami ty przestajesz latac po lasach.
Bedzie ok?

Ja pierdole, normalnie przedszkole...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-30 13:09:25
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" napisał

Gowno zrozumiales,

*** To jest nas dwoch.

Ale dla ulatwienia zrobimy tak
Ja jezdze od dzis zgodnie z przepisami ty przestajesz latac po lasach.
Bedzie ok?

*** Wystarczy ze ty nie bedziesz na mnie czekal z linka w lesie, a ja na ciebie z plyta chodnikowa na wiadukcie. Kumasz?

Data: 2010-06-30 13:15:38
Autor: KJ Siła Słów
QUADY - OFF Road BANDITOS
Jarecki [KenLee] pisze:

ciebie z plyta

a z plyta Nory Nord ?

KJ od godziny fan kina nordyckiego, abo norweskiego ?
W kazdym razie cos na Nor...

Data: 2010-06-30 14:02:57
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał

a z plyta Nory Nord ?

*** No cos Ty? Szerszen by takiego swinstwa do reki nie wzial. To dla degeneratow.

KJ od godziny fan kina nordyckiego, abo norweskiego ?
W kazdym razie cos na Nor...

*** Slyszalem jeszcze o Norah Davies- ale to "h" i "Davi..." sugeruje implikacje zydowskie, dlatego boje sie otwierac. Jeszcze sie okaze ze to jest w poprzek i bede mial traume do konca zycia?

Data: 2010-06-30 14:27:00
Autor: KJ Siła Słów
QUADY - OFF Road BANDITOS
Jarecki [KenLee] pisze:

*** Slyszalem jeszcze o Norah Davies-

Widze ze mamy podobny gust muzyczny.
Dawaj cala liste, a nie tak cykasz po jednej, jakbys sie wstydzil, albo co.

KJ

Data: 2010-06-30 14:36:54
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Użytkownik "KJ Siła Słów"  napisał

Widze ze mamy podobny gust muzyczny.

*** To one tez spiewaja? Co za talenty!

Dawaj cala liste, a nie tak cykasz po jednej, jakbys sie wstydzil, albo co.

*** A ile masz terabajtow wolnych? A zreszta i tak kiedys chcialem wyslac grupie krakuf, to mnie jakis majler demon powiedzial ze robie "flood". A to oszczerstwo, bo to Wisla zrobila.

Data: 2010-06-30 14:48:07
Autor: KJ Siła Słów
QUADY - OFF Road BANDITOS
Jarecki [KenLee] pisze:

*** To one tez spiewaja? Co za talenty!

I to jak !
Az sasiedzi kamaszami o sciane wala.

  > *** A ile masz terabajtow wolnych?

mam w demo roomie 96 slotów w bibliotece, po 400 GB na 1 tasme.
Styknie ?

A zreszta i tak kiedys chcialem wyslac grupie krakuf

Im ? Zapomnij, to futrojebcy sa. Kazden jeden.

KJ

Data: 2010-06-30 15:01:59
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał

Az sasiedzi kamaszami o sciane wala.

*** Mieszkasz kolo Bartka?

mam w demo roomie 96 slotów w bibliotece, po 400 GB na 1 tasme.

*** Zazdroszcze Ci. W bibliotece sa najfajniejsze laski. W kinie mowili. I jeszcze ten demo room- znaczy ze wyprobowac mozna, co nie? Tylko o tych slotach nie zrozumialem. To takie glory holes? Czy co?

Styknie ?

*** Nie wiem czy nie obraziles moich przodkow, ale ufam Ci.

Im ? Zapomnij, to futrojebcy sa. Kazden jeden.

*** Tfu, a ja jednemu nawet skarpetki dalem... Znaczy na fetysz wzial!

Data: 2010-06-30 15:10:41
Autor: KJ Siła Słów
QUADY - OFF Road BANDITOS
Jarecki [KenLee] pisze:

 Tylko o tych slotach nie zrozumialem.

Wpadnij to zobaczysz, tu na czacie to ciezko roztlumaczyc, tak na migi.

*** Tfu, a ja jednemu nawet skarpetki dalem...

Im skarpetki ? Przeciez im Lew-Starowicz nawet getrow zabronil !

KJ
PS. nie wiedzialem ze to forum ma taka fajna funkcje czatu

Data: 2010-06-30 13:14:45
Autor: AZ
QUADY - OFF Road BANDITOS
On 2010-06-30, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

PS. nie wiedzialem ze to forum ma taka fajna funkcje czatu

Niech jeszcze admin doda kamery!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-30 15:19:30
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Użytkownik "AZ"  napisał

Niech jeszcze admin doda kamery!

*** I koniecznie avatary. Zawsze chcialem miec warkocz z takim, tym.. no.. slotem!

Data: 2010-06-30 16:43:22
Autor: Bartek Kacprzak
QUADY - OFF Road BANDITOS

Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <razmus@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0f8pc$qhi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja na nikogo nie czekam z linka, czemus sie tak uparl?
Tylko dalej mamy problem, po ulicy wolno jezdzic a po lesie nie.

Kurwa,
A zaczelo sie od tego:
"No nie gadaj, ze nie rozumiesz o co biega.
Chyba, ze jestes jednym z tych, ktorzy na ograniczeniu do 40 przy szkole
zapierdalaja 100.
Naprawde nie widzisz roznicy pomiedzy rozsadnym a idiotycznym zachowaniem?"

Jezdzij sobie po tym jebanym lesie jak juz musisz, tylko kurwa tak zebys komus krzywdy nie zrobil.
A jak nie zapierdalasz bez opamietania to po cholere sie odzywales?
:)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2010-06-30 17:16:42
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał

Jezdzij sobie po tym jebanym lesie jak juz musisz, tylko kurwa tak zebys komus krzywdy nie zrobil.

*** Dziekuje Bwana kubwa. Postaram sie.

A jak nie zapierdalasz bez opamietania to po cholere sie odzywales?

*** Na przyklad zeby mi dobrodziej Szerszen albo cichy czytacz-zwolennik lba nie ujebal. Dobry powod?
Linki to nie "forest legend" osobiscie znam kolesia ktorego uratowal buzer i fakt ze stal a nie siedzial. Jest o co kruszyc kopie? Dla mnie jest.

Data: 2010-06-30 22:11:21
Autor: Monster
QUADY - OFF Road BANDITOS
W dniu 2010-06-30 17:16, Jarecki [KenLee] pisze:

[...]

Sam za szczenięcych lat wpakowałem się w taką niespodziankę rowerem ,sznurek na szczęście pękł ale i tak wyglądałem jak niedoszły wisielec,cała szyja zdarta:-/

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-06-30 23:32:22
Autor: Jacot
QUADY - OFF Road BANDITOS
"Jarecki [KenLee]" <razmus@op.pl> wrote:

A jak nie zapierdalasz bez opamietania to po cholere sie odzywales?

*** Na przyklad zeby mi dobrodziej Szerszen albo cichy czytacz-zwolennik lba nie ujebal. Dobry powod?

Kurde, naprawde sadzisz, ze tym wszystkim co pisales, tak jak pisales,
przekonales bodaj jednego? Ja wiem, ze linkowanie to mordercze dosc i
efekt malo estetyczny ale desperacja pcha ludzi do rozmaitych czynow
dziwacznych. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.stokrotka.ath.cx/

Data: 2010-07-01 00:19:23
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Uzytkownik "Jacot"  napisal

Kurde, naprawde sadzisz, ze tym wszystkim co pisales, tak jak pisales,
przekonales bodaj jednego?

*** Byl tylko jeden. I doszedl do tego ze raczej mordowac nie bedzie. Drugi odzywal sie bo ma taka potrzebe i odsiebne parcie, ale wcale nie popiera. Niczego nie popiera oprocz siebie. A, wpadl jeszcze jakis trzeci lekko oszolomiony i zaraz sie obrazil- ale ten byl z kolei zupelnie nieagresywny. Wystarczy zasianie ziarna niepokoju. Nie oczekuje publicznych pokajan i nawrocen. A co do sposobu, to nie zwyklem mowic ze deszcz pada jak sie wokol pluje.

 Ja wiem, ze linkowanie to mordercze dosc i
efekt malo estetyczny ale desperacja pcha ludzi do rozmaitych czynow
dziwacznych

*** Desperacja wspolmierna do przyczyny? U mnie na dzielnicy chlop swoja babe zabil bo mu na kolacje podala jajka. Paskudne przewinienie, ale nawet to potraktowano jak smierc w sumie niezasluzona- przypadkowa wrecz, bo w afekcie. Postulujesz przejscie nad zamiarem morderstwa z premedytacja do porzadku dziennego? Poklepac po ramieniu? Poglaskac? Pracowac u podstaw? Hepening urzadzic? Kwiaty do luf wsadzac, znaczy na linkach wieszac? Sorry ale nie oczekuj tego ode mnie. A na dziwacznosc takich czynow- ba, nawet zamiarow, sa paragrafy. Ale wsrod cywilizowanych i swiadomych czlonkow spoleczenstwa paragraf to nie zaden argument.

Data: 2010-07-01 11:45:28
Autor: Jacot
QUADY - OFF Road BANDITOS
"Jarecki [KenLee]" <razmus@op.pl> wrote:

*** Desperacja wspolmierna do przyczyny?

Nie wiem, to sprawa dla specjalistow

Postulujesz przejscie nad zamiarem morderstwa z premedytacja do porzadku dziennego? Poklepac po ramieniu? Poglaskac? Pracowac u podstaw?

Ja niczego nie postuluje. Stwierdzam jedynie, ze jesli twoja teza
jest, iz jedynym prawem obywatela, ktoremu inny obywatel najezdza na
jego rzeczywistosc jest odwolac sie do 'organow", to twoja teza jest
bledna. Obywatel nie ma prawa czuc sie bezbronnym i bezradnym w takich
okolicznosciach a to czy srodki jakie podejmie zmieszcza sie w
granicach obrony koniecznej (siebie, rzeczywistosci itd) beda
adekwatne to juz jego ryzyko i kwestia ewentualnej oceny sadu. I co Tobie z tego, jesli sad uzna, ze zginales bezprawnie?
I nie bardzo byles przekonujacy wzgledem adwersarzy, moim skromnym
zdaniem.

Ale wsrod cywilizowanych i swiadomych czlonkow spoleczenstwa paragraf to nie zaden argument.

Ano wlasnie. Jedyne co pozostaje, to chyba wymienic spoleczenstwo.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-01 14:17:06
Autor: Jarecki [KenLee]
QUADY - OFF Road BANDITOS
Uzytkownik "Jacot"  napisal

[...]

*** ROTFL To po co utrzymujesz organy scigania i sadownictwa z wlasnych podatkow. Kazdy ma prawo byc sam sobie sedzia Dreedem?! Po co te darmozjady? Rozgonic na cztery wiatry! Jacot na naczelnika rewolucji!

[...]

*** Jak mi dzieci/wnuki szerszenia albo Twoje beda darly pizde pod domem po 22:00, to mam w takim razie obywatelskie prawo je odstrzelic? Bo najerzdzaja moja rzeczywistosc? I zlinkowac kolesi zawijajacych x3 pod domem? Kuuuuuurrrrwaaa! Franz Kafka z Gogolem by podobnego absurdu nie stworzyli. Mamy prawo zabijac za halas. A teraz posluchajcie dobrzy obywatele: Wjazd do lasu pojazdem mechanicznym to mandat karny od 20 do 500 PLN- tyle dla was kosztuje ludzkie zycie? Najswietsza wartosc? Jebani humanisci! Spoleczenstwo Janosikow i partyzantki ludowej- tylko jakos jedni i drudzy tylko garna rzeczywistosc pod wlasne dupy. Cwanym trza byc, a nie praworzadnym.

I co Tobie z tego, jesli sad uzna, ze zginales bezprawnie?

*** Odszkodowanie dla rodziny i pierdel dla sprawcy.

I nie bardzo byles przekonujacy wzgledem adwersarzy, moim skromnym
zdaniem.

*** Trudno byc przekonujacy dla masturbantow teoretykow ze swiatopogladem w stulejce.

Ano wlasnie. Jedyne co pozostaje, to chyba wymienic spoleczenstwo.

*** Nie Jacot- kazdy kij ma dwa konce. Jeslo prawo do obrony WLASNEJ rzeczywistosci nie ma nic wspolnego z prawem stanowionym, to pozostaje odplacac ta sama moneta- zlapac takiego chuja i mu ta linke wepchnac do dupy przez gardlo. A jak sie nie zlapie to napierdalac po okolicy non stop do oporu, zeby mieszkancy wiedzieli ze jest efekt ich dzialan. Pasuje? Musi pasowac! I tym optymistycznym akcentem z mojej strony czynie EOT, bo dalsze mielenie tego to juz czysty usenetowy brandzel.

Data: 2010-07-01 19:20:53
Autor: Jacot
QUADY - OFF Road BANDITOS
[...]

Staary;) Ja Ci tylko mowie jak jest, mnie to dynda rowno prawde
powiedziawszy. Jorgajac sie w tym watku nie osiagnales prawdopodobnie
zadnego skutku, z wyjatkiem byc moze odwrotnego. Mozesz jeszcze potupac nozkami troche, ale ja bym na twoim miejscu
jeszcze ostrozniej  jezdzil po tych 'dziewiczych ostepach' -
spodziewaj sie niespodzianek.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-06 14:15:24
Autor: Michal
QUADY - OFF Road BANDITOS
"Jarecki [KenLee]"

[...]

Ty Jarecki to przeczytaj sobie ksiazke J.P Hogan 'Najazd z Przeszlosci' (http://www.altamagusta.pl/k125.html)
A jak juz przeczytasz to wroc do tego Co wyzej napisales i zastanow czy nadal myslisz tak samo.
No chyba ze posiadaczowi Pomaranczy nie przystoi czytac ksiazek, wtedy ja przepraszam.

Otwarcia oczu zycze.
--
Michal
FJS600

Data: 2010-07-01 08:53:10
Autor: szerszen
QUADY - OFF Road BANDITOS

Uzytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4kdn265vh005nh79jcgmrt8obc517htguf@4ax.com...

Kurde, naprawde sadzisz, ze tym wszystkim co pisales, tak jak pisales,
przekonales bodaj jednego?

nikogo nie przekonal, wrecz odrotnie, ale podoba mi sie reakcja, moze da to tym entuzjastom orania lasow do myslenia i na drugi raz 3 razy zastanowia sie czy wyjada z tego lasu czy wywiaza moto na lawecie :)

Data: 2010-07-01 10:45:27
Autor: KJ Siła Słów
QUADY - OFF Road BANDITOS
Jacot pisze:
 ale desperacja pcha ludzi do rozmaitych czynow
dziwacznych.

Jacot, linkowanie to nie desperacja tylko okurwienstwo do kwadratu.

KJ

Data: 2010-07-01 11:26:07
Autor: Jacot
QUADY - OFF Road BANDITOS
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Jacot, linkowanie to nie desperacja tylko okurwienstwo do kwadratu.

Odwazysz sie powiedziec to mojej Zonie? Wszedzie na swej drodze
ostatnio napotykam linki i sznurki... z praniem;) Stad temat pewnie
taki zrobil mi sie bliski;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-01 11:39:30
Autor: KJ Siła Słów
QUADY - OFF Road BANDITOS
Jacot pisze:

Odwazysz sie powiedziec to mojej Zonie? Wszedzie na swej drodze
ostatnio napotykam linki i sznurki... z praniem;) Stad temat pewnie
taki zrobil mi sie bliski;)

To chyba nie jest bardzo grozna zona skoro nie udalo jej sie zagonic Ciebie do prania.

KJ

Data: 2010-07-01 11:47:37
Autor: Jacot
QUADY - OFF Road BANDITOS
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

To chyba nie jest bardzo grozna zona skoro nie udalo jej sie zagonic Ciebie do prania.

Sa wszakze granice, ktorych przekraczac nie nalezy:) Ja moge pralke
naprawiac, ewentualnie.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-01 13:07:17
Autor: Leszek Karlik
QUADY - OFF Road BANDITOS
On Thu, 01 Jul 2010 11:47:37 +0200, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:

[...]
To chyba nie jest bardzo grozna zona skoro nie udalo jej sie zagonic
Ciebie do prania.

Sa wszakze granice, ktorych przekraczac nie nalezy:) Ja moge pralke
naprawiac, ewentualnie.

A zaprogramować? :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-07-01 12:40:44
Autor: (pj)
QUADY - OFF Road BANDITOS
W dniu 2010-07-01 11:39, KJ Siła Słów pisze:
Jacot pisze:

[...]

A co jesli - teoretycznie oczywiscie! :-) - maz woli prac niz rozwieszac? (te linki z temata ofkors) ?

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

QUADY - OFF Road BANDITOS