QUBO or not QUBO?

Data: 2009-06-15 00:24:17
Autor: .Peeter
QUBO or not QUBO?
"Jakub Jewuła" wrote:
No wlasnie, oto pytanie :)

Nie jeździłem, ale... jak to wygląda! :D Sandero ładniejsze. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-15 03:00:25
Autor: Rafał Grzelak
QUBO or not QUBO?
Dnia Mon, 15 Jun 2009 00:24:17 +0200, .Peeter napisał(a):

"Jakub Jewuła" wrote:
No wlasnie, oto pytanie :)

Nie jeździłem, ale... jak to wygląda! :D Sandero ładniejsze. :D

Ta... ten garb na masce wskazuje, ze projektowal to gosc od pierwszej
multipli, tylko tym razem wzial mniejsza dawke tego, co wzial wtedy. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-06-15 06:39:16
Autor: Jakub Jewuła
QUBO or not QUBO?
No wlasnie, oto pytanie :)

Nie jeździłem, ale... jak to wygląda! :D Sandero ładniejsze. :D

Trudno porownywac dwa auta o roznych nadwoziach, ale jesli tak uwazasz ;)

Mi sie podoba narazie.  Dzisiaj ide pojezdzic - przy okazji poogladam dokladniej ;)

Data: 2009-06-15 12:34:41
Autor: .Peeter
QUBO or not QUBO?
Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał:
Trudno porownywac dwa auta o roznych nadwoziach, ale jesli tak uwazasz ;)

Ja nie porównuję aut, tylko odczucia estetyczne, w przypadku których
nie ma najmniejszego znaczenia rodzaj nadwozia. Po prostu jak widzę
pysk QUBO, szczególnie z profilu, to mnie wykręca. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-15 14:11:58
Autor: Jakub Jewuła
QUBO or not QUBO?
Ja nie porównuję aut, tylko odczucia estetyczne, w przypadku których
nie ma najmniejszego znaczenia rodzaj nadwozia. Po prostu jak widzę
pysk QUBO, szczególnie z profilu, to mnie wykręca. :-)

Mnie tez - podoba mi sie :)

Data: 2009-06-15 14:50:20
Autor: .Peeter
QUBO or not QUBO?
Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał:
Mnie tez - podoba mi sie :)

Gusta... gdyby wszyscy mieli takie same, mielibyśmy na drogach same Golfy. ;)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-06-15 14:51:33
Autor: Jakub Jewuła
QUBO or not QUBO?
Mnie tez - podoba mi sie :)

Gusta... gdyby wszyscy mieli takie same, mielibyśmy na drogach same
Golfy. ;)

Po tjuninku ;)

QUBO or not QUBO?