Qatar aiways - og³oszenie

Data: 2010-11-08 08:46:36
Autor: Tu³macz
Qatar aiways - og³oszenie
Witam

Od kolegów z wierzy dosta³am info o tym

http://www1.qatarairways.com/global/en/cabincrew-events/warsaw.html

Czy je¶li siê za³apiê to bêdê dalej mog³a pisac na poslk± listê dysk. ? I czy mogê zostaæ tam pilotem?

jk

Data: 2010-11-08 08:53:15
Autor: P.B.
Qatar aiways - og³oszenie
Dnia Mon, 8 Nov 2010 08:46:36 +0100, Tu³macz napisa³(a):

Czy je¶li siê za³apiê to bêdê dalej mog³a pisac na poslk± listê dysk. ? I czy mogê zostaæ tam pilotem?

Najpierw Kolina musia³aby¶ siê polskiego nauczyæ. Najlepiej zacznij od
ukoñczenia tego gimnazjum, z którym siódmy rok siê mordujesz.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-08 08:57:55
Autor: Tu³macz
Qatar aiways - og³oszenie
ukoñczenia tego gimnazjum

dziêki.
Powiedz mi jeszcze jak obliczyæ t± wysoko¶æ z og³oszenia (bo ja mam 178 i nogi d.):

"Minimum arm reach of 212cms (on tip toes)"

jk

Data: 2010-11-08 10:35:15
Autor: J.F.
Qatar aiways - og³oszenie
U¿ytkownik "Tu³macz" <Tu³macz4uinglish@wp.pl> napisa³ w
dziêki.
Powiedz mi jeszcze jak obliczyæ t± wysoko¶æ z og³oszenia (bo ja mam 178 i nogi d.):
"Minimum arm reach of 212cms (on tip toes)"

Jesli tego nie rozumiesz - tez nie spelniasz kryteriow.

J.

Data: 2010-11-08 10:37:36
Autor: Tu³macz
Qatar aiways - og³oszenie
"Minimum arm reach of 212cms (on tip toes)"

Jesli tego nie rozumiesz - tez nie spelniasz kryteriow.

ale ja to rozumie, tylko nie koñca z tymi tipsami po ja tipsów do pracy nie nosze

jk

Data: 2010-11-08 10:34:23
Autor: J.F.
Qatar aiways - og³oszenie
U¿ytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisa³ w
[...]

Zdecydowanie znajomosc polskiego bedzie tam ostatnim punktem kryterium naboru :-)

J.

Data: 2010-11-08 10:47:26
Autor: P.B.
Qatar aiways - og³oszenie
Dnia Mon, 8 Nov 2010 10:34:23 +0100, J.F. napisa³(a):

Zdecydowanie znajomosc polskiego bedzie tam ostatnim punktem kryterium naboru :-)

Nie mów hop: mo¿e chc± pu¶ciæ 777 z Warszawy do Doha? ;-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-08 21:32:22
Autor: PL(N)umber_One
Qatar aiways - og³oszenie
Tu³macz <Tu³macz4uinglish@wp.pl> napisa³(a):
Czy je¶li siê za³apiê to bêdê dalej mog³a pisac na poslk± listê dysk. ? I czy mogê zostaæ tam pilotem?

Nie tylko pilotem ale szefem pilotów. Na pok³adzie du¿ego samolotu, jest co najmniej kilkana¶cie telewizorów, ekranów, itp sprzêtu, do ka¿dego jest pilot. Kto¶ musi tym zarz±dzaæ i dbaæ o to -  czy¶ciæ, baterie zmieniaæ, brud z klawiszy wyka³aczk± wyci±gaæ itd.
PP  --

Data: 2010-11-09 03:19:25
Autor: Delfino Delphis
Qatar aiways - og³oszenie
 wrote:

czy mogê zostaæ tam pilotem?

Mo¿esz. Wisi przecie¿. Do 35 lat, 1500h nalotu i type rating nie wymagany, tylko lojalka na 3 lata.

Data: 2010-11-09 02:37:33
Autor: Jaros³aw Soko³owski
Qatar aiways - og³oszenie
Delfino Delphis napisa³:

czy mogê zostaæ tam pilotem?

Mo¿esz. Wisi przecie¿. Do 35 lat, 1500h nalotu i type rating
nie wymagany, tylko lojalka na 3 lata.

Uzupe³niaj± braki kadrowe? Ostatnio by³o tu o tym, ¿e piloci tej linii
podczas rejsu schodz± na zawa³. Warto wiêc siê dwa razy zastanowiæ.

Jarek

--
Co ma wisieæ, nie utonie.

Data: 2010-11-09 09:32:09

[...]