Qmail?

Data: 2010-12-29 15:22:01
Autor: Mariusz Kruk
Qmail?
Nie, to nie powinno iść na MTA ;-)
Znalazłem ostatnio coś, co się nazywa Qmail 3.
http://q3.snak.org/en/
Na pierwszy rzut oka, wydaje się ciekawe - małe, obsługuje
pocztę/usenet/RSS, działa na PC i WM. I jest bezpłatne.
Jako że jestem leniwy, zawczasu zapytam czy warto testować, czy ma
jakieś straszne upierdliwości? (interesuje mnie raczej wersja mobilna,
ale i PC może być ciekawa).
Na razie zauważyłem, że wersja WM (PC jeszcze nie testowałem) nie radzi
sobie za bardzo z SSL z self-signed certyfikatem.

PS: FUT pcm
--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Qmail?